Карта на българските блогове


Ето и една инициатива, която ми харесва, поради което я подкрепям.
Блогът ми не е анонимен, а отсъствието на повече биографична информация за мен се дължи на чист мързел. 🙂

Включването в Картата на българските блогове е изцяло доброволно, а попълването на формата става бързо и лесно. Моята точица на картата се появи минути, след като изпратих заявката.

Обичам срещите с различни хора, както във виртуалното, така и в реалното пространство. Добре сте дошли! 🙂

Благодаря на Тодор Христов!

Comments
5 коментара to “Карта на българските блогове”
  1. Svetlina каза:

    :))))
    И аз не съм анонимна, но вече съм имала проблеми по темата. В една блогосферичка бяха решили, че им се подигравам, като настоявам, че се казвам Светлина.

  2. astilar каза:

    Светлина, не те разбирам.
    Сетих се, обаче, че си една от малкото, които могат да потвърдят, че посоченият адрес е реален.

  3. Svetlina каза:

    Мдам. Реален е 🙂
    Иначе наистина ми бяха вдигали кръвното в bglog.net. Мислеха, че името ми не е Светлина и че ги лъжа. И то след като бях писала там с месеци…

  4. astilar каза:

    Амиии, всеки сам си решава, дали да е анонимен или не.
    Аз не се казвам астилар, но не крия, че съм Ралица. 🙂
    И ме замисли за една друга гледна точка към темата за „анонимните автори на блогове“. 🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Ралица Василева от Разни хора, разни… […]



Вашият коментар