В листата вятър шумоли


Затананиках си по някое време през деня една песничка от старите детски плочи. Предполагам, че знаете как се случва… Влиза ти в ума някаква песен и докато не я запееш на глас, не излиза и не излиза от там. На някои им се налага да почакат преди да запеят. Ходят с танцувална стъпка, но скришом. Умът им диктува ритъма, но не смеят да запеят, за да не помислят пътниците в трамвая, че са съвсем полудели.  Чакат чак до вечерния душ, когато в банята запяват смело с надеждата, че никой не ги чува. Да, бе, да (без бе :mrgreen:)
Е, на мен не ми се налага да чакам. Пея и танцувам по улиците, докато водя за ръка четиригодишното си оправдание, което пее и танцува с мен.
Днес запях по-рано. Песничка чудесничка, която принцеса Панта продължи със собствен текст, за птиците, които в небето летят и по облаците кацат без да ги кълват.

Това е песничката, която цитирам по памет:

„В листата вятър шумоли,
реката приказки реди,
тъй странни и невероятни,
че стават ти съвсем понятни.

Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла,
Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла,
Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла,
че стават ти съвсем понятни.

Ах, как искам да ида някъде,
където никой не е бил.
Но къде е, къде е това някъде,
където никой  не е бил?

Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла,
Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла,
Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла,
където никой  не е бил?

Ах, как искам да видя нещо,
което никой не е видял.
Но къде е, къде е това нещо,
което никой не е видял?

Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла,
ла, ла, ла, ла , ла, ла, ла, ла,
ла, ла, ла, ла, ла,
ла, ла ла ла, ла,
лааааааа, ла, ла.

Докато си пеех на глас мечтателната песничка, си мислех, как това, за което пея никога няма да ми се случи. Но направих, направих с ръцете си нещо, което никой не е правил. И се усмихна лицето ми, както никой, никой не е видял.🙂 Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла, и се усмихна сърцето ми от нещо, което никой, никога не е видял.🙂

Comments
6 Responses to “В листата вятър шумоли”
  1. deni4ero казва:

    как хубаво ме усмихна😀 и ние така вървим и пеем … вчера сме се разтанцували вкъщи, пляскаме, подскачаме, докато по едно време си дадох сметка, че подскачам като Лили Иванова на новогодишен концерт във Варна😀 😀 😀 та, смених танца набързо😆

  2. vilford казва:

    Скици!!!😀
    Трябва да организирате курсове „Танци със 2 до 5 годишен партньор“. Задължително е да се застъпят дисциплините „Ча-ча на тротоар“, „акробатичен рок на катерушка“ и „куикстеп в стая с препятствия“. Един път седмично разнообразявайте със „солфеж за родители“.

    P.S. ‘ма много е труден за запомняне този припев!

  3. deni4ero казва:

    то и мене припевът ме изпоти, докат’ го запомня

  4. вили казва:

    Влязла ти е песничката в главата и не само, че си я пееш ами и двнят ти е подчинен на нея. Я как хубаво можеш да продължиш песничката и тя да стане безкрайно дълга! 😛
    Това с курсовете по танци много ми хареса и се питам кой кого ще учи?😉

  5. BIBI казва:

    ako nqkoi q ima tazi qka pesen neka q prati tq e na Жоржета Чакърова

  6. astilar казва:

    Биби, има я в паяжината. В последната ми публикация, дори съм сложила връзка към нея.🙂

Вашият коментар

