… е равно на 9 книги


Приех поканата на Размисли и й благодаря. Признавам си, че следя играта от възникването й, което е преместено тук 🙂

Трите книги, които купих тази сутрин:

„Кафка на плажа“ Отдавна й се каня 🙂 Но нямам представа, защо точно днес избрах тази книга книга. Вероятно ще разбера, когато я прочета. 🙂

„Майките“ Обещанието си е обещание. 🙂 Надявам се наистина да имам сили да я прочета и да споделя след това.

„Думите“ Така де, все пак сме двама авторите на блога. 🙂 Опитът ни с други книжки от тази поредица показва, че можем да се забавляваме с тях и да „укротим таралежа в гащите“ за известно време. 🙂

Трите книги, които последно прочетох

„Да ви видя отново“ Почитател съм на Марк Леви, харесвам чувството му за хумор, опитите да бъде загадъчен и да изненадва. Харесвам, дори романтичния и леко сладникав вкус на историите му.  Не съм прочела все още „Децата на свободата“, която отлежава на рафта в библиотеката ни и очаква да й дойде времето. 🙂

„Дом на края на света“ Това е втората книга на Майкъл Кънингам, която чета. Първата беше „Часовете“.

„Артър & Джордж“ това е книгата, която чета в момента.

Трите книги, които бих искала да препрочета

Повече от три са със сигурност, но мога да посоча и само три. Не случайно написах „бих искала“. Доста дълъг е списъкът ми с книги, които искам да прочета и непрестанно се увеличава. Нямам време да чета с темпото, което би ми се искало. По тези причини, препрочитането се отлага за неопределено време.

„Знаменитият идалго Дон Кихот де ла Манча“ от Мигел де Сервантес Сааведра 🙂

„Хайка за вълци“ от Ивайло Петров

„Утрото на магьосниците“ от Луи Повел и  Жак Бержие

П.П. Болна съм и това е причината за лаконичността ми днес. Надявам се да ми простите. 🙂

Comments
13 коментара to “… е равно на 9 книги”
  1. Hamaelleon каза:

    Хм, още ли играете?
    Аз и загубих дирите на играта, тъй като с изключение на Svetlina и Jenfel никой не е споменал (не е линкнал т.е) оригиналния пост и аз не получавам pingback-ове.
    Беше ми интересно да прочета 🙂

  2. astilar каза:

    Забелязах, че не линкват 🙂 Авторът на идеята, която считам за много добра, заслужава да бъде посочван!

  3. razmisli каза:

    Вова, аз не знаех, че трябва да се линква първоизточника (нямаше го като условие там, където прочетох). Но идеята е много хубава!

    За някои книги мога само да си чета, наслаждавам и мечтая. Тези, които са издадени в България. Погледнах Пингвините и не разбрах дали цената на изпращането например е за минимум 5 килограма, но 90 лева за пощенски разходи ми се струва малко скъпо. И плащането доколкото виждам става с карти Борика. Но както и да е, исках да кажа за Майките. Непременно ще я потърся тази книга лятото в България. Кафка на плажа е страхотно 😉

  4. Hamaelleon каза:

    Не съм го поставял като условие изрично, защото мислех, че се подразбира.. както и да е, не е важно.

    Да бе, много скъпо излиза през океана.. еднатаи ми сестра е в Щатите, за книжка, която струваше 1$ и която има-няма 100-на странички плати 12$ пътни разходи. Тъпо..

  5. Hamaelleon каза:

    О, забравих, скорошно оздравяване!

  6. astilar каза:

    Благодаря!

  7. Svetlina каза:

    Хайде, живички, здравички ииииии внимавай с таралежа в гащите! 😉

  8. mislidumi каза:

    Вава, сори, май аз оплесках работата, защото се заплеснах да отговарям конкретно на Светлинка и някак подминах този важен момент. Ще ми простиш ли, ей сега ще сложа препратка към блога ти.

  9. Hamaelleon каза:

    😀
    Вава звучи като Джаба. Почти. Кефи ме. Щото скоро съвсем ще го докарам като него, поне на килца.
    Всъщност съм Вова, Вова е от Владимир, в Русия е така, умалително.
    Както и да е, аз само лекинко мръннах, че никой съм загубил дирите на играта, пък вие нещо взехте да се тюхкате: а се стегнете бе ей! И продължавайте да четете 🙂

  10. mislidumi каза:

    Хаха 🙂 Пак сбърках. Исках Вова, а не Вава.Тюх!

  11. apieceofme каза:

    @ „Майките“ ще я обсъждаме после заедно 🙂 Честно казано не бях чувала нищо за книгата и чак сега прочетох повече от линка към коментарите в „обещанието“ :), ще я видим скоро…

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Няма да повтарям това, което вече съм казала там. За друго се замислих и от там се сетих за цитата от […]

  2. […] заради спомените свързани с тях. И понеже играта с книгите я претупах, та още ме гризе съвестта , сега ще “си го […]



Вашият коментар