Блогове, които чета


Приемам този блог, като нов дом. Не веднъж ми се е случвало да сменям дома си и от опит знам, че трябва време да свикна с новото място. Трябва време да го опитомя и да го почувствам като свое. Време да го подредя по свой вкус и чак тогава каня гости. 🙂

Започнах да подреждам връзките и вероятно някои от авторите им ще получат съобщения, че са добавени в тях. Да, чета ви, мили хора, но това не означава, че вие ще четете моите писания.

Не съм чукча, поне не съм онзи, който е писател, а не читател.

Повече чета, отколкото пиша. Повече слушам, отколкото говоря. Така е откакто се помня. Също от тогава не само чета, но и пиша. Както и не само слушам, но и говоря (много ясно :)) В началото пишех дневници. Тетрадки, които нося след себе си от къща в къща, пазя и крия така, сякаш са много съкровени 🙂

Не ги чета често, само ги пазя. Отварях ги два пъти, за да ги чета. Първият път се смях, вторият плаках. И в двата случая не си спомнях точно, за какво се отнасят коментарите. Има запечатани пликове с адрес „До теб“ :), ама кой е бил получателя не си спомням. Третият път, когато ги отворя, ще взема да ги сканирам и да ги публикувам тук. Поне ще се отърва от пазенето 🙂

Никога не съм писала неща от рода на „днес станах в 7, изкъпах се и реших отново да си легна“. 🙂 Не, че не съм извършвала действия в тази посредователност, но тогава, както и сега съм предпочитала да коментирам причините и следствията, а не самите действия. Взела съм си поука и вече се опитвам да бъда по-конкретна, когато пиша. Ако другите не ме разбират, поне аз да мога да си спомня какво съм имала предвид. 🙂

Забавлявам се.

Comments
6 коментара to “Блогове, които чета”
  1. Графът каза:

    Поздравявам Ви, astilar under, разкошна сте!
    Така искам да ми разказват!
    Прилича на картина от вдъхновен майстор – хем гледаш това, което и сам си видял, хем не е същото… 🙂
    С удоволствие ще Ви посещавам.
    @}-‘—

  2. А тунелът така поразително напомня на тези по Витиня, които водят и извеждат до и от моето родно китно градче… :)) Уютно!

  3. astilar каза:

    Благодаря за комплимента на Графа. Коментарът му ме зарадва, но трябва да призная, че също ме и задължава. 🙂

    Георги, прав си, че прилича. Снимката не е моя, поставена е по подразбиране във формата на изледа, който ползвам. Харесва ми, защото още съм в тунела 🙂 (имам предвид, че все още разучавам разни настройки по блога), когато изляза, може и да я променя, а може и да не я променя.

  4. lyd каза:

    айде, пиши, пишииии! 😛

  5. Графът каза:

    Пази Боже, да Ви задължавам с нещо! 🙂
    Присъединявам се към призива на lyd. За нас хич и не се сещайте като пишете… 🙂

  6. apieceofme каза:

    Хей хей 🙂 Пишеш страхотно :р
    Нямам търпение за малко повече от споменатите „тетрадки“ и като lyd и Графът, и аз се присъединявам- пиши, пиши 🙂

    Понякога е препоръчително да пишеш повече, отколкото четеш 😉

    Усмивки

Вашият коментар