Картинките за Благовец


Ето, показвам, както бях обещала, изпълнението на последната (за сега) домашна работа за майки.😉 На Благовец хлапетата ще представят спектакъл за народните обичаи на този светъл пролетен празник (25-ти март). Кипи усилена подготовка и репетиции. Дъщеря ми пее български народни песни и играе хоро (О, Боже!), а се опитва да учи и мен (Ооо, Бооожеее!!!).😀

Задачата – е три рисунки с размер 35 * 50 см., на които да има:
1. Момиченце с обички;
2. Кошер с пчели;
3. Слънце и облак, от който вали дъжд.

В изпълнението са рисунки с апликации. Утре ще ги занеса в детската градина и много се надявам, че на дечицата ще им харесат. Кремката им е почитател, но тя първо е пристрастна и второ вече е свикнала с непрестанното нещо-правене.😉

Comments
3 Responses to “Картинките за Благовец”
  1. deni4ero казва:

    страхотни са!

  2. Таня казва:

    Момичето с обичките много ми хареса!

  3. astilar казва:

    Хей, благодаря ви за подкрепата! Днес ги занесох в детската градина – харесаха ги и децата, и госпожите! Продължавам с изпълнение на задачки по този повод, но това, както и преди съм казвала, ми е приятно и интересно.🙂

Вашият коментар

