В очакване на пролетта


Подмамени от мартенското слънце направихме първата разходка с цел снимане навън.

Преди да излезем свалих снимките от кремския фотоапарат, за да освободя място и попаднах на ето това:

Няма да ви мъча този път с въпроси. :) В предишната публикация споменах калейдоскопа.

Няма да ви мъча този път с въпроси. В предишната публикация споменах калейдоскопа.

Как точно на Кремена й е хрумнало да надникне с обектива в него и как точно е успяла, не ме питайте. Знам само, че се усмихнах широко при вида на тази снимка, сърцето ми се изпълни с обич към всичко и всички.

А мартенското слънце ни подлъга – въпреки приятната светлина, която раздаваше, времето беше студено. Направихме кратка разходка и снимахме, всяка своите си теми.🙂

Аз

Сградата на най-големия театър в Бърно.

Сградата на най-големия театър в Бърно.

Тя

Гълъб разхождащ се пред театъра.

Гълъб разхождащ се пред театъра.

Аз

Малка бърненска, пешеходна улица.

Малка бърненска, пешеходна улица.

Тя

Къртичето - популярен анимационен герой. В случая - плюшена играчка на витрината на магазин.

Къртичето – популярен анимационен герой. В случая – плюшена играчка на витрината на магазин.

Аз

Сив гълъб, кацнал на перваза.

Сив гълъб, кацнал на перваза.

Тя

Кафяв гълъб с особена прическа.

Кафяв гълъб с особена прическа.

Аз

Имам една снимка от март 2012 на Креми, на почти същото място. Откривам с усмивка много разлики. Не в мястото. :)

Имам една снимка от март 2012 на Креми, на почти същото място. Откривам с усмивка много разлики. Не в мястото.🙂

Тя

Не сме на фокус, защото мърдаме, каза авторката. Аз имам друго обяснение.

Не сме на фокус, защото мърдаме, каза авторката. Аз имам друго обяснение.

Аз

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Тя

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Разходката ни, макар и продължила само час. бе прекрасна.
С нетърпение очакваме пролетта и истинските дълги разходки.

Вашият коментар

