През прозореца


Имаше преди време една вълна, която приканваше авторите на блогове да покажат, чрез снимка, гледката през прозорците си. Получих няколко покани да се присъединя към нея и ги отказах под предлог, че не участвам в подобни игри, което си е самата истина. Спомням си обаче, че на една от поканите отговорих в личен разговор: „През който и прозорец да погледна, виждам само локви и кал.“ Факт.

Преди няколко вечери гледката от прозореца на дневната ме плени с белотата си.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Надникнах и през прозореца на детската стая.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Снегът спря да вали преди два дни, а навън е все така бяло.

Незнайно защо, всяка крачка в белотата ми напомня за един кишаф текст, който отлежава в черновите. Все по-малко вероятно ми се струва, че искам да споделя спомена за София, каквато я видях през февруари 2012.

Comments
One Response to “През прозореца”
  1. Жени казва:

    Не знам защо снимката от детската стая ми напомни за любима детска книжка, в която главната героиня много държеше на добрия изглед и кръщаваше дърветата до прозореца си – може би защото изглежда толкова приказно…
    София също има своя чар, но определено не е през февруари. Пък аз съм от късметлиите, защото през прозореца ми се вижда много небе и почти никаква земя😉

Вашият коментар

