Изминаха първите 7


Ще ми се да кажа, че изминаха неусетно, но не бих могла. Усетих ги и още как! Усетих ги с всички усмивки и болки!

През тези седем бях отново дете и правех онези неща, които бях забравила – скачах в локви, сипвах си пясък в косата, катерих се по дървета, брах плодове от улицата, тичах боса, къпах се с дрехи в реката, ядох шоколад и сладолед до припадък, и още, и още щуротии.

Честно, ще ми липсват първите седем.

Ще ми липсва усмивката на поздравените минувачи по улиците. Ще ми липсват усмивките на възрастните хора, на които отстъпваме място, за да се качват и слизат пред нас, или да седнат в трамвая. Ще ми липсват ябълките, които бабата ни подари, защото й помогнахме да си пренесе тежките чанти. Ще ми липсва гледката на Кремката, която настоява да остана на място, докато тича 2 метра до кофата за боклук, за да изхвърли опаковка, салфетка, билет или нещо по-дребно. Ще ми липсват куп недовършени неща🙂

Ще ми липсва увереността, че съм се справила добре през първите седем. Ще ми се иска все така да продължавам да възпитавам, наставлявам, назидавам и през следващите нанайсе.🙂

Но усещането, че първите седем ще ни, а не ни липсват е много усмихващо, ведро и радостно.

И много, ама много съм благодарна на малката ми, вече голяма дъщеря, за това, че приема света с усмивка и сълзи, различава доброто от лошото и има воля да продължи напред! Благодаря й, че отвръща с пълна взаимност на обичта и вярата ми в нея!

Comments
6 Responses to “Изминаха първите 7”
  1. roshleto казва:

    Моите най-топли прегръдки и за двете ви! С много пожелания за топлота, свежест и нови щуротии в следващите 7🙂

  2. Жени казва:

    Много, много ме трогна! И от мен прегръдки🙂

  3. mamamemi казва:

    Ех, че хубаво! Честито на Кремката и на цялото семейство! Gratulace! Pozdravy a z našeho gangu :)))

  4. keklanka казва:

    Честито отпразнуване на първите 7 и от нас🙂

  5. astilar казва:

    Много, много благодаря на всички ви!

Вашият коментар

