Черно и червено


Харесвам списания, напечатани на плътна гланцирана хартия! Преди около месец ми попадна едно, което нарязах на ленти и навих на мъниста. (Подходящо продължение за живота на модно списание, n’est-ce pas?)

В събота, пък, си купих черно поло и червен пуловер. Оказа се, че изобщо нямам бижута за тази класическа цветова комбинация. (Което не е никак странно, защото бижутата ми не попаднаха в списъка на най-важните неща, които могат да се съберат в малък куфар.)

Ето защо в неделя, докато се залисвах с „Midnight in Paris„, ми хрумна идеята да си направя гердан – специално за мен 🙂

От направения гердан съм доволна, предимно, защото съвпадна с потребностите и очакванията ми.
От филма също, отново заради това. 🙂

Comments
3 Коментари to “Черно и червено”
  1. Симпатично! A Midnight in Paris е хубав, да:)

  2. Екскурзии Венеция каза:

    Много красиви бижута! Самата комбинация черно и червено много ми допада на стила.

Вашият коментар

