Сбогом 2011


Сбогом 2011! Никак, ама никак, няма да ми липсваш!

И макар че този блог изобщо не успя да отрази случилото се през изминалата година, му благодаря и му желая повече усмивки през следващата!

Ето и моите фаворити, без коментар:

Когато порасна
Любовта е
До утре
Тази вечер слънцето изгря
Котка
Седмица 24/2011 в снимки
Не, не казвай нищо

П.П. Много исках да напиша кратък коментар/ обзор, но май все още ми е трудно да се дистанцирам от буквалността, поради което неколкократно изтривах написаното. Уверявам ви, че няма за какво да съжалявате.🙂

Очаквам следващата година с нетърпение и дори според личния ми хороскоп – има защо. Е, аз в хороскопи още не съм започнала да вярвам, но на шестото си чувство имам пълни основания да  се доверя.

Пожелавам на всички, които четат тези редове, през следващата година да бъдат здрави, обичани и обичащи, да не изтърват тънката нишка на доверието, да не спират да вярват в неведомите пътища, да бъдат усмихнати и в разбирателство със себе си, да взимат умни решения и да ги отстояват, да усещат и обичат живота всеки ден!

Благодаря ви, приятели, че бяхте до мен през тази трудна година! Без вас нямаше да се справя.

Comments
2 Responses to “Сбогом 2011”
  1. Тодор казва:

    … “ Да не изтърват тънката нишка на доверието “ …..Благодаря ти !

Вашият коментар

