Give me five


Кремката много обича да поздравява по този начин. Имитира един наш приятел – Миро, на Боби бащата.🙂 На мен този поздрав ми е забавен, игриво се включвам в него.

Така де, ти също би могъл да се включиш в играта. Дай ми пет.🙂

Аз ще ти благодаря, много даже ще ти благодаря! А ако пък едното голо благодаря не те топли (напълно те разбирам), имам бол бижута и разни други хартиени уникати, които с удоволствие ще ти покажа.😉 А бих могла и нещо специално за теб да направя. :)  Ти си решавай какво искаш.🙂

Дай ми пет и е готова „сделката“.🙂

Comments
One Response to “Give me five”
  1. workshopofniili казва:

    както би казал слънчевия ми син – `имаш една пИтица от мен`😀

Вашият коментар

