Малко ми е…


Малко ми е криво,
малко ми е весело,
малко ми е пролетно,
малко ми е есенно.

Малко ми е весело,
малко ми е песенно,
малко ми е шарено,
малко е попарено.

Малко ми е пролетно,
малко се говори, че..
малко са ни птичките.
Малко са ни всичките.

Малко са ни всичките,
малко са ни птичките.
Малко се говори, че…
малко ми е пролетно.

Малко е попарено,
малко ми е шарено,
малко ми е песенно,
малко ми е весело.

Малко ми е  есенно,
малко ми е пролетно,
малко ми е весело,
малко ми  е криво.

Вашият коментар

