Къщичка с балконче :)


Отлагах показването на резултата от домашната ми работа за детската градина на тема къща, заради обичайно лошите снимки.

Предисторията е, че учителките бяха поръчали всяко дете да занесе по една къща, изработена от картонена кутия. Децата учат правилата за движение по пътищата и подреждат къщите, за да очертаят улици, по които да се движат колите в импровизиран град. Нашата къща има доста архитектурни недостатъци и несъответствия в пропорциите, но пък е една от най-веселите – защото има две фасади с различни цветове и много цветя по терасите.
От вчера имам нова задача🙂 този път индивидуална. Госпожата ме попита, дали мога…, написа ми три важни за „произведенията“ условия… Аз пък реших да подходя професионално (хехе, така си е) и преди да отговоря, дали мога, се уговорих да покажа скици и мостри на материалите. Няма никаква изненада във факта, че от сутринта до сега съм готова с по-голямата част от планирането на проекта и в понеделник ще мога да покажа и разясня идеите си. Няма и никаква изненада, че намеренията ми са да използвам единствено няколко вида хартия. Установявам за пореден път, че когато ми е забавно и приятно, нещата се получават не само бързо, но и интересни.

По повод правилата за движение по пътищата и усвояването на пътните знаци и сигнализации от 5 годишната ми бърборана, си имаме почти редовни диалози по пътя от градината до къщи, който изминаваме с кола, защото е наистина дълъг.

„Мамо, светофара свети жълто. Кажи бръм – бръм и се приготви да тръгнеш.“

К: „Ти защо не спря на знака стоп?“
Аз: „Защото знакът е за колите, които се движат по другата улица. В нашата посока има знак за път с предимство.“
К: „Няма значение. Винаги трябва да спираш!“

К: „Мамо, мамо, ти мина на червено!“
Аз: „Не, не съм. Минах на зелено.“
К: „Ама там отстрани, човечето беше червено и стоеше мирно!“

Инструкциите накъде да завия и с колко километра в час да карам, ги пропускам.🙂 Подчертавам само, че това е единственият пътник, на когото позволявам да коментира шофирането ми… дори и на него понякога отправям предупреждения, че ще бъде свален от колата, за да се прибира пеш.😀

Ето и подобието на снимки на подобието на къща, изработена с подръчни материали – предимно хартия.

Comments
3 Responses to “Къщичка с балконче :)”
  1. Меми казва:

    Бре! Чудна красота! Чакаме и индивидуалния проект /снимките са си много добре/

  2. Рос казва:

    Eee, майстор сръчко си ти, знаем си те🙂 Децата със сигурност са се прехласнали. Става ми само малко мъчно като се замисля, че има и такива, на които майките казват – Не ме занимавай с глупости. Къде ти да седне да прави прозорчета, саксийки, че и сателитна чиния…

  3. deni4ero казва:

    и мене сателитната чиния ме порази … както и разкошния гирлянд на втория етаж в ляво …
    Браво!

    п.с. Браво!

Вашият коментар

