BG22PRCB92304031258112


Таня е един невинен сладкиш. Една от онези, за които държавата не би могла да се погрижи, защото на бълхарската ни държава са й важни някакви други неща. Не, не ги разбирам политриците, а още по-малко бих искала да ги разбера. Медиите също не ги разбирам. Организират безсмислени кампании. Къде са сега продуцентите на Б-до? Защо те не осигурят необходимите средства за лечението – трансплантация на костен мозък?

Онази отвътре ме дращи като змей и ми подсказва, че има нещо… нередно, ненормално, неискрено. Тя, Интуицията, никога не лъже.
Много ми е… обидно. Тъжно. Болно.

Но става въпрос за живота. Става въпрос за живота на едно дете. И въпреки съмненията, които имам, съм длъжна да споделя молбата на Деничеро.

Бих искала дебело да подчертая, че този път го правя не, защото съм майка, а защото съм приятел.

Вашият коментар

