Мама – креативна и сръчна


Мисля си, че в програмата за обучение на децата в детските градини е включен специален модул, който цели да развие креативността и сръчността на родителите. Хм, не е лошо…, може би.
За два месеца това е третата ми задача за изработване на нещо си, която ми поставят от детската градина. Имам още една висяща…, понеже не се знае дали костюмът, който трябва да направя (и измисля, естествено) ще е за листо, за храст или за дърво.
За мен не е никакъв проблем, аз съм майка, която обича да си играе. Може да си позволи да си играе. Иска да си играе. Така или иначе си играе.😉

Но се чудя, как се справят с подобни задачи родителите, които нямат достатъчно време или не са достатъчно сръчни?

 

Comments
2 Responses to “Мама – креативна и сръчна”
  1. Mariana Evlogieva казва:

    Правилно, детската градина не е само за деца, но и за родители!😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] показването на резултата, от домашната ми работа за детската градина на тема къща, заради обичайно […]



Вашият коментар

