Къде съм?


Тук, наоколо. Както казва един приятел – „в района“.  Е, районът малко се разшири, поради което съм по-скоро наоколо, отколкото тук.

Не питам, дали ви липсвам тук, защото не съм чак толкова суетна.🙂 Но ви каня да ме последвате в новото ми приключение. Доста мислих преди да ви поканя и в крайна сметка ми се струва, че няма да ви е безинтересно. А и на мен няма да ми е самотно там.🙂

Един прекрасен сайт за майки, бащи и децаСкъпи приятели, читатели на „Разни хора, разни…“, astilar вече от десет дни е автор в страницата на babynet.bg

Коментарите са препоръчителни. Несъгласието с автора се приема и аплодира (не се възприемам като последна инстанция), допълнения на информацията в статиите са добре дошли (една глава не може да се сети за всичко).

Преди да започна да пиша, нямах представа, че имам мнение по толкова много теми. 🙂 А колко още идеи се родиха и раждат в движение, направо не мога да повярвам.😉

Тук ще се връщам понякога, както в любим дом, който не бива да забравям. Ще продължавам да се грижа за мястото, от което съм тръгнала. Ще идвам тук, когато ми се прииска да кажа – аз, да разкажа нещо в първо лице или да ви попитам нещо в първо лице. Ще идвам тук понякога.

До настъпването на някога, ако искате, ме последвайте в района:

http://www.babynet.bg

http://svejo.net/site/www.babynet.bg

http://apps.facebook.com/blognetworks/blog/babynet.bg/

Comments
5 Responses to “Къде съм?”
  1. deni4ero казва:

    бе, то хубаво, ама, айде тва ‘някога’ да е по-скоро … успех, рошава главо!

  2. вили казва:

    и аз като Люба си пожелавам да е много скоро. Успехът ти е гарантиран!😉

  3. astilar казва:

    Благодаря за пожеланията и доверието! Скоро, скоро, колко да е скоро… а вие знаете ли, кога ще завали сняг?😉
    Вилке, на чужд гръб и сто гаранции са малко.😉

  4. Честито!🙂 Дано да се връщаш често тук, защото е важно, пък и писането на двете места са два различни жанъра!😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] с тикви, люти чушки, хризантеми и далии. Ноември 2010 – Къде съм? – още едно „хоби“, което практикувам вече пет […]



Вашият коментар

