Опаковката


Към океана от продукти и морето от реклами може да добавим вездесъщата криза. Скоро, съвсем аматьорски, си мислех, че за да се справи в този момент и да съумее да запази бизнеса си, търговецът трябва да заложи на повишаване качеството на обслужването, а производителят да измисля оригинални продукти (по-евтини по възможност).

Вчера, когато видях в магазина продукта, който е обект на настоящите ми драсканици, искрено му се зарадвах. Слънчогледовите семки не са част от семейната ни „кошница“, така че не мога да направя съпоставка с цените, а и с качеството на конкурентните продукти.

Това, което ми хареса – опаковката ми припомни за минало,  към което не изпитвам никаква носталгия, но ме върна и в детството, от което имам топли спомени. Вероятно тази различна опаковка ще предизвика и различни асоциации, но на мен ми харесва, защото НЕ Е НЕЗАБЕЛЕЖИМА.

Comments
6 Responses to “Опаковката”
  1. Ти пък – че то сладолед в същата фунийка има във всеки уличен хладилник …😛😛😛

    Ех, спомени … Между другото хиляда на сто съм сигурен, че повечето хора пазат топли спомени към миналото, а емигрантите – към България точно заради носталгия към детството.

  2. Рос казва:

    Уникално! Дано попадна и аз на тях! Ние с майка ми сме им големи фенки, бих й пратила един такъв шеговит подарък за именния ден🙂
    Като малка в моя град имаше 3 баби – Алима, Султана и Веса, които продаваха семки в къщите си. Вадеха ги топли от печката на дърва и ги насипваха в пликчета от вестници. 10 ст. пликчето. Ако вземеш повечко – отстъпка, ако върнеш пликчето – пак🙂

  3. вили казва:

    даааа…така си беше. А помните ли колко вестника и списания имаше по реповете? По 2-3… А как се купуваше например Паралели?
    Спомени, спомени…

  4. Абе и „Космос“ се търсеше, ма трябваха връзки с вестникарката.🙂 Както и в Пловдив да се абонираш за „Отечествен глас“

  5. vilford казва:

    Като нищо ще се окаже, че чувството за хумор е добро средсто не само за измъкване от емоционални кризи, а и от икономически.😉🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] ден, когато стана дума за чувството за хумор и вероятността то да има  […]



Вашият коментар

