Кандидатура


Кандидатствам за работа.
Не е точно така…, кандидатствам за да направя каквото мога, колкото е по силите и уменията ми за децата на България.
За всички деца на България, защото те до едно заслужават обич и внимание. Заслужават място в сърцата ни, заслужават усмивка, разбиране, прегръдка. Заслужават разговор личен и игра, заслужават да имат детство.

И пак да попитам – нужни ли са на България деца? И как се грижи тя за възпитанието им?

Искам децата в България да живеят добре. Еретично е, знам, но искам дори да бъдат щастливи.

***

Тази сутрин с Креми преди да влезем в детската градина видяхме приятелите й от дома, с които „браха боклук“ да пресичат улицата, за да стигнат до училището, в което учат и от което много родители преместват децата си. Жалко за родителите.
– Здравейте приятели! Приятен ден, приятели! – поздрави дъщеричката ми.
Не я чуха, заради трафика. Но поздравът й, усмивката й, децата направиха деня ми по-прекрасен.

***

Да бъдеш лош е лесно, да бъдеш добър е още по-лесно. Усмихни се, повярвай в сърцето си. Бъди човек, а не… подобно и мисли, не преставай да мислиш. 😉
Бъди дете, не преставай да бъдеш дете, което открива и обича света.
Бъди!

***

Мисленето и мечтанието са доста взаимнозависими. Ъхъм.

***

Та, моля, ако ви се струва,  че бих могла да бъда полезна с моите знания, умения или със сърцето си, за да е по-усмихнат денят на децата – коментирайте.

***

Срокът е до 27-ми септември…

Comments
22 Responses to “Кандидатура”
  1. Подкрепям кандидатурата! Пиши повече🙂

  2. lilia казва:

    Колкото деца има–вземам ги всичките.Обичам ги.

  3. Меми казва:

    Всичко ‘ва банк’, а?;)
    Очевидно не се шегуваш, иначе бих възкликнала: „Шегуваш ли се, няма по-подходящ човек от теб!“ …

  4. deni4ero казва:

    Убедена съм, че ще бъдеш от огромно значение за тази организация и децата НИ! Подкрепям!

  5. Таня казва:

    Мисля, че си много подходяща за тази кандидатура! Успех! Много се радвам на хора като теб!

  6. При всички случаи можеш да си полезна със сърцето си. Назначена си.

  7. keklanka казва:

    Ами.. аз не зная за какво точно иде реч, но на всички деца, които аз знам от домове, а аз имам пряка връзка с тях – Теди още повече, съм видяла, че им трябва най-вече човешки контакт🙂 Успех в начинанието!

  8. Руми казва:

    Благодаря за усмивките! И аз съм с теб!

  9. Mari-ana казва:

    Сигурна съм, че ще бъдеш полезна не само на децата, но и на възрастните покрай тях!
    Подкрепям те напълно! Успех!

  10. teo казва:

    Успех!!! Със съцето си знам, че можеш да си много полезна с твоето😉

  11. Бе връзката на „работа“ скоро ли се появи?

  12. astilar казва:

    Благодаря на всички за подкрепата!
    Ели, ако не ме изберат за тази позиция ще мога да пиша повече, защото няма да съм обвързана с конфиденциалността на информацията. Хм, виж как ме разколеба в мотивацията.😉
    Меми, нямам какво да губя отдавна, а и във всяка загуба има „печалба“, така че всички карти на масата.🙂 Сериозно – шегувам се, шегувам се сериозно и правя разликата между двете🙂 (всъщност, перифразирам една молитва😉 )
    Деничеро, с или без назначение ще бъда полезна на ВСИЧКИ деца, с каквото мога.🙂
    Таня, аз пък се радвам на хора като теб! Не го казвам в знак на благодарност, а защото наистина мисля, че усилията полагани от учителите, въпреки… целия хаос, заслужават уважение и подкрепа!
    Вилке, кратка точна и ясна – така те харесвам!😉
    Кек, както не знаеш за какво иде реч, така си дошла баш на думата.🙂
    Мари, от възрастните малко се плаша.😉
    Тео, то сърце, сърце, ама само със сърце не се сдобива с големи диоптри cooping koala🙂
    Георги, връзката си е там от самото начало, но изгледа на блога ми не я подчертава. Ти защо питаш – оттегляш подкрепата си или искаш да добавиш към нея и хакерските ми способности?🙂

  13. Заяждай се ти с моите способности, заяждай се🙂

    Не съм я забелязал явно. Затова се изненадах като я видях затова (верваш ли ми😉 ) попитах.

  14. astilar казва:

    Ами, вярвам ти, Георги.🙂 Не се заяждам, това е бъг на темата и всъщност ти благодаря за въпроса, защото от тук насетне ще си оцветявам думичките с връзки, за да са по-ясни за всички.🙂

  15. Мерси за доверието. Може и да не е бъг, а просто дизайнера е решил да оригиналничи. Преди време в българския клон на Wikipedia имаше бурна дискусия по тоя въпрос – в настройките по подразбиране връзките подчертани ли да са или да не са подчертани.

    По повод подкрепата – казана дума хвърлен камък. А аз като хвърлям камъни винаги мисля по кой ги хвърлям.😉

  16. astilar казва:

    🙂 Дизайнер, който е решил да оригиналничи не е бъг, прав си, а е ужасен бъг.:mrgreen:
    По повод камъните се подсетих за приказката за „Златното момиче“🙂 (имам бъгове и аз понякога).

  17. astilar казва:

    Хей, хора, благодаря ви! Продължавам във втори кръг на конкурса http://www.samaritans.bg/samaritans_new/?read=974
    Страхотно усещане! За първи път участвам в нещо публично. 😉
    А къде е роден поетът, който е казал, че последните ще станат първи?🙂

  18. astilar казва:

    Доста съм зле с посоките и географията, та не знам къде точно е Капернаум.🙂
    But it wasn’t the point🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Кандидатура […]…



Вашият коментар

