… ме нямаше


🙂 Не можах да избера какво да поставя вместо многоточие – дали, докато, защо.

Дали ме нямаше?
Едва ли… Бях си там, където и преди. Тук съм си, където и преди. Същата след седмица… дали?🙂

Докато ме нямаше.
Пътувах, видях близки места, които не бях виждала. Брах камъни.🙂 Снимах цветя, чушки, домати, ягоди, тикви, къщи, цървули и други неща, чиито имена не знам, но се надявам някой ден да науча. Слушах цигани, които свирят българска народна музика. Говорих с англичани, които слушат чалга. Карах по пътища, които биха били подходящи за състезания of road, но са си просто част от републиканската ни пътна мрежа. Снимах как се прави захарен памук и мих на селска чешма ръцете на консуматорите му.🙂 Смях се, плаках. Живях.

Защо ме нямаше?
Защото… Има ли значение?

Comments
9 Responses to “… ме нямаше”
  1. Жени казва:

    „Живях“! За мен това има значение😉

  2. astilar казва:

    …🙂 И имам няколко „невзрачни“ причини, за да продължа да живея.😉

  3. Жени казва:

    Ами да живеят „невзрачните“ причини😉🙂

  4. deni4ero казва:

    кво за невзрачните причини?
    Колкото до брането на камъни, Любо би могъл да ти е от полза – използва само тези, които може да хапне и разчупи.

    (обещавам в скоро време да си купя батерии, че вече ме е срам)

  5. astilar казва:

    🙂 А не, не си купувай батерии.🙂 Отсъствието им е част от невзрачните причини.🙂 (защото остава разговор с продължение – обяснявам, за да не получиш пак сърцетуп😉 )
    Тц, тц, не би могъл да ми бъде от полза Любо в това отношение. Би могъл да бъде от полза на Барона, който най-безцеремонно ми затри две павета, понеже не ставали за хапване и разчупване.🙂

  6. deni4ero казва:

    Друго си е да си със синя кръв – трудно се различава паве от паве😉

  7. Тодор Близнаков казва:

    Благодаря …. „Пътят, а не … Страноприемницата…“…:)

  8. Svetlina казва:

    Има значение защо, има.
    Което съвсем не значи, че причината е предварително известна🙂

  9. astilar казва:

    Съншайн, изречение, което започва със „защото“ често е оправдание. Оправданията по-често са измислени. Измислените оправдания най-често са излишни.🙂
    Хоп, мен пак ме нямаше няколко дни.😉

Вашият коментар

