Ало ВиК Стара Загора ли сте? И вашата…


Писна ми да се оплаквам, особено от монополисти ми писна да се оплаквам, обаче пък и да мълча ми писна и да не знам какво да направя ми писна, и въобще – ПИСНА МИ.

Кратката история е следната: Вчера (26-ти август) се случи така, че не си бяхме вкъщи през целия ден. Прибрахме се към 10 вечерта с идеята да се изкъпем, да вечеряме и да спим. Обаче вода йок. Добре, прередихме програмата и сложихме вечерята преди къпането с надеждата, че скоро ще протече водицата от чешмицата. Обаче пак йок. Влизам в страничката на водопродавчика ни и що да видя – планиран ремонт за 26-ти август и жителите, тинтири минтири ще стоят без вода от 8 до 20 часа. То това, хубаво… щом е планиран трябва да се извърши и после ще е по добре, нали така, ама вече наближава полунощ и няма ни вода, ни пет лева.

Така или иначе, заспахме си мръсни. По някое време към четири сутринта чух, че водата дойде и си викам, да взема да стана поне чините да измия, така и така съм будна, но се туширах с мисълта, че си имам доста работа за вършене през деня и по-добре да си натискам парцалите в леглото.

Ставам сутринта и първо влизам в банята, за да си измия очите. Вода… йок, много ясно, вие какво си помислихте? Паля моторетката, отварям сайта на бълбукниците и що да видя – в онзи текст с планирания ремонт е добавена още една дата 27-ми август и пак от 8 до 20 часа. Намирам телефон, звъня, отговарят ми. Разговорът не беше много интересен:
– Снощи защо в 23 часа нямах вода на едикой си адрес?
– Ами до 20 часа правихме ремонт и веднага след него стана авария. Ама през нощта пуснахме водата, де.
– Аха, много интересно. А, къде обявихте, че ще правите ремонт?
– Преди десет минути чух, че казаха по радио „Стара Загора“. (Не, не се шегувам)
– Кой го слуша това радио и кой влиза в сайта ви?
– Ами, къде да обявим?
– Аз ли да ви кажа? Слагате бележки на входовете или говорите с домоуправителите, за да уведомят жителите, или слагате бележки на хранителните магазини в района. Аз ли да ви казвам? Извинете за безпокойството, обаче, кога ще имаме вода все пак.
– В 20 часа тази вечер.

Сега е 21  и съм се заклела пред себе си, че ако докато завърша тази публикация, водата дойде просто ще я изтрия и ще ги оставя да си плуват монополно щастливо на моя и вашия гръб.

А иначе я пиша, защото и трите им телефона дават заето, та не мога да им кажа лично финалът на изречението от заглавието.

П.П. Без малко да забравя да спомена за тази подигравка: „ВиК” ЕООД – Стара Загора се извинява за причиненото неудобство и препоръчваме на всички абонати да се съобразяват с въведените ограничения на водоподаването и не правят излишни презапасявания с питейна вода.

Comments
11 Responses to “Ало ВиК Стара Загора ли сте? И вашата…”
  1. astilar казва:

    Десетина минути, след натискането на бутона „публикувай“ чешмите започват да плюят. Твърде късно за ВиК Стара Загора, които прекрачиха границата ми на търпимост. А и като общ извод не е зле да се запомни, че добрият или лошият имидж е въпрос на минути. Не само имидж, но за това друг път. Сега отивам да измия съдовете и да се изкъпя.🙂

  2. deni4ero казва:

    чеки да ти кажа преди да зачезнеш … ние цяло … бе, голям период от време ни спираха водата почти всекидневно и ние си знаехме – сменят тръбите и знаехме, че ще е така цял месец, щото на спирката имаше окачена табела, която видяхм случайно, щото решихме от там да се разходим с чаветата. Да, де, ама една сутрин, отиваме с Деница в болницата и баш на нашата колона до вратата лепната табела, че утре нема да има вода от 9 – 15 часа. Деница, разбира се, като свръхлюбопитно дете, пита какво пише и аз обяснявам. Нейната реакция беше: „Олееее, обл(р)ечени сме!“, при което аз паднах възнак от смях, както и всеки на когото гордо го разказах, като какво умно дете имам и какви думи използва за няма и 4 години тогава. Познай за водата. Имахме. Имахме и на следващия ден. Имахме и на по-следващия ден. Чак на по-по-по-следващия я спряха🙂 Кво рече за ‘и вашата …“?

  3. astilar казва:

    Деничеро, спомням си за вашето тука има – тука нема и дори снощи ти търсих поста.
    Умно е детето, така си е!🙂
    А добре, че снощи зачезнах веднага и добре, че тази сутрин 5,30 като усетих, че намалява водата, напълних де що мога кофи и бутилки, шепнейки мантри да не спре преди да съм приключила. И познай, дали днес имаме вода? Не, естествено – днес сме отново на версията авария.

  4. vilford казва:

    А хората ходят чак на морето, за да придобият тъмен тен. Оставяш се в ръцете на ВиК Стара Загора – те за два дни постигат това, което принципно отнема 10 дни на плажа.😉

    Честита вода все пак! И ти пожелавам бързо да се избистри.🙂

  5. deni4ero казва:

    аз се извинявам, ама не помня дали писах по въпроса …😳
    Шу, ти недей много се подиграва, да не те пратя на гости у Астилар утре😛

  6. LeeAnn казва:

    А, стара загора, да не мислиш, че в софия е друго.
    точно на 17 август минахме през същото.
    бях решила да не ходя на работа, ако на сутринта няма вода…

    и виж к`во, я по-позитивно! нормално е като има ремонт на водата да стане авария и да има още ремонта на водата.
    в софия са по-напреднали обаче
    при ремонта на водата, скъсаха и кабела на електрото и не стига, че нямаше вода, нямаше и ток.
    после тока дойде, а водата почна да излиза изпод асфалта, а дупката ставаше все по-голяма и посреднощ мислех да си местя колата, че ме беше страх да не потъне, а на суттринта пак нямаше вода, щото имаше авария:)))

    та, я по-позитивно! нали имаще на к`во да сготвиш манджа😉

  7. astilar казва:

    Деничеро, интересна заплаха си отправила към Шу.🙂 Ако гарантираш, че можеш да я изпълниш ще звънна веднага на ВиК да спрат отново водата.😉
    Дачи, аз съм си позитивна🙂 И сготвих манджа на най-близкия магазин за готова храна.🙂

  8. vilford казва:

    Ако успеете да ни подмамите и с лютеница…😉😆

  9. astilar казва:

    Тц, тц, тц, въртим сучем все до ‘ранЪта опираме.😉😉

  10. deni4ero казва:

    Дачи, аз се обърках, докато те четях🙂
    Ас, не й вярвай на Шу-то, тя не яде. Слушай ме кво ти говоря. Грам не хапва. Е … най-много грам да е, не повече …

  11. LeeAnn казва:

    Деничеро, ти да не мислиш, че на мен ми е ясно😉

Вашият коментар

