Не е мираж


За да направиш нещо, добро, красиво или важно според ценностната ти система е нужно много време. От друга страна белИте стават за секунда… Не е гениално прозрение, нали? Просто случайна мисъл, която ми хрумна днес. Не се притеснявайте, добре сме и двете с Кремена, а Баронът ще се оправи, ама след известно време.

Когато разбраха, че съм летяла отново, приятелите ми реагираха по различни начини. В целия спектър на възможните реакции.🙂
Тук ще спомена някои от едната крайност:
– Не, аз никога не бих летяла, ако трябваше да летя, щях да имам крила. (Бих я попитала, защо се вози в кола. Тъй като самата тя няма колела, доколкото ми е известно.🙂 Обичам те, мило, нали знаеш?!)

– Е, как можа точно на рождения си ден? Това е тройна критична точка! (Двамата, които го казаха се усмихваха. Единият от тях се е спускал с байк по трасе, което не е с точно това предназначение.🙂 Предстои им да стават родители за втори път. И всъщност са авторите на вдъхновението ми СофиЯ.🙂 Ако някой научава от мен тази новина, ами радвам се, че съм приносител на прекрасни вести.🙂 )

– Аз съм категорично против! Вместо да си гледаш детето и да му се радваш ти ми летиш. Тук имаше наскоро инцидент, загина известен актьор. Ще ти разкажа, когато се видим. (Не ми разказа, защото когато се видяхме се оказа, че е по-подходящо да се радваме на децата ни, които играеха заедно, вместо да обсъждаме инциденти. „Тук“ е една държава в Европа. А, дали въпросният актьор щеше да бъде известен, ако не беше летял е един съвсем отделен въпрос.)

Страхът е основен компонент на здравия разум. Аз се страхувам от много неща, дори от ужасно много неща за съжаление. Не се страхувам, че се страхувам.🙂 Имам си едно нещо, което се нарича интуиция. Често му прави компания едно друго нещо, което пък се нарича доверие. Беше ми нужно много време, за да се науча да ги слушам и само един миг, в който да разбера, че има защо.🙂

Carpe diem не е мираж.  Не е и теория, поради което няма никакъв смисъл да ви убеждавам в нея.🙂 Просто защото няма да мога.🙂 Това, което мога е да ви пожелая, с цялата ми обич към вас, да имате щастието да преживеете този миг!

Успешна нова седмица на всички! Продължавам към Hasta la vista!🙂

Comments
8 Responses to “Не е мираж”
  1. Мона казва:

    Какво пък – щом го намирате за полезно, правете го. Наистина всеки избира как да прояви своя дух.

  2. Меми казва:

    Да живеят тези, които улавят момента!

  3. astilar казва:

    Здрасти, Мона! Да, избира, но ако знае какво е избор.🙂
    Мем,🙂

  4. LeeAnn казва:

    Няма да ти пиша назидателни отговори😉, а ще дам линк към нещо писано преди време.
    по подобен повод…

    заповядай: http://www.leeneeann.info/blog/?p=825
    🙂

  5. astilar казва:

    О, Дачи, много ти благодаря за линка! И статията, и коментарите под нея ми дойдоха точно навреме и място!😉

  6. LeeAnn казва:

    Пак заповядай🙂

  7. Е, ако човек правеше само това, за което има съответните крайници и приспособления, колко много неща нямаше да може да прави🙂

  8. LeeAnn казва:

    хехе, размишльотинчо, благодаря ти за това обобщение🙂
    особено в частта с приспособленията – много вярно – уж всички имат крайник „глава“, ама явно не всички имат в нея приспособлението за мислене „мозък“
    :)))))))))))

Вашият коментар

