39 години заедно


Дори не мога да си представя. Струват ми се… много. Непосилно много ми се струват.
Мама и татко празнуват днес 39 години от деня на сватбата им. Ако добавя към тях и десетината, в които са „заграждали“ територии. Стават съвсем и напълно непосилно много за бедното ми мозъче.

Поздравявам ги. Това изпълнение не е от любимите ми, но е последното, което видях в повторението на някакво си предаване и единственото, което намерих на български.

Любимото ми изпълнение е онова, което се върти на 45 оборота. Малък формат на винил с широка „дупка“.🙂

Ех, детство мое!🙂

Докато бяхме деца, сестра ми разпространяваше из махалата слуха, че съм незаконно родена. На мен ми беше забавно. Малката беше решила, че щом аз съм родена на 8-ми август, а родителите ни празнуват годишнина от сватбата си на 22-ри същия месец, то значи има нещо…, което на нея й харесва.🙂

Да сте ми живи и здрави, мамо и тате! Все така енергични, умни и сръчни! И да, все така да си спорим с вас. Иначе нито вие ще сте вие, нито аз ще съм аз.🙂

Обичам ви! Да хилядите заедно!🙂

Comments
3 Responses to “39 години заедно”
  1. Niili казва:

    да са ти живи и здрави родителите и да празнуват диамантена сватба чак!!!!

  2. вили казва:

    Живи и здрави да са ти! Да се обичат и да са щастливи заедно по пътищата на живота общ!

  3. deni4ero казва:

    да илядят живи и здрави!

Вашият коментар

