Мъниста от салфетка


Когато Janice Mae ме помоли да заснема видео, в което да покажа как изработвам някои от мънистата, нямах представа какво точно приключение ми предстои.

Първо трябваше да се справя с камерата, чиито капак на отделението за батериите се отваря по собствено желание, докато камерата работи, въпреки че е доста плътно облепен с хартиено тиксо. Второ – дъщеря ми и особено котаракът й отказаха да проявят съпричастност към желанието ми да кротуват и мълчат, макар и за кратко.🙂 Трето – след като все пак успях да заснема видеото се оказа, че не мога да го субтитрирам, както си мислех, а безплатната он лайн програмка за монтаж, отказва да слага слайдове между откъсите, освен ако не си платя де. :)  Power point от своя страна не ми плейва видеото, поради някакъв проблем с картата на компютъра ми и несъвместимост на форматите. Малко преди много да се нервирам и да се откажа, се справих с проблемите изцяло благодарение на хакерските ми умения🙂 Отне ми няколко дни, за да се сетя как да излъжа поне една програма.

Резултатът е приличен, като за първи път. Следващото ми how to видео категорично ще бъде снимано от различен ъгъл, а още по-добре ако успея да вербувам оператор.🙂

За самата изработка на мънистата няма какво много – много да говоря. Първо показах видеото на безпристрастен зрител, после Janice Mae го сподели с читателите на блога й – My paper beads by Ralitsa, аз от своя страна го споделих с приятелите ми във Face book и според всички отзиви – от видеото е ясно как се правят мъниста от многоцветни хартиени салфетки.

Публикувам го и тук с надежда, че ще се намери поне още някой, за когото ще е интересно и полезно. Разбира се съм насреща за въпроси, ако ви хрумнат някакви.

Използвам случая за да покажа последните два гердана, които съм направила от мъниста, изработени по показания във видеото начин. Светло/ Light и Мед/ Copper ще бъдат последните от колекцията Основен/ Basic.

Comments
14 Responses to “Мъниста от салфетка”
  1. Ogita казва:

    Хей…страхотни нещица се получават…
    пък видеото е чудесно…ще си изпробвам пръстите в скоро време:))
    Благодаря

    • astilar казва:

      Добре дошла, Ogita! Радвам се, че ти харесва и още повече ще се радвам, ако след „изпробването на пръстите“🙂 споделиш резултатите.

  2. Niili казва:

    разкош! и като идея, и като филм, поздравления, рал!

  3. Таня казва:

    Време е и аз да пробвам вече! Много е красиво!

  4. Меми казва:

    А мнението на непрофесионалиста – дори и като за първи клип всичко е много професионално:) Ти си нашата гордост!

  5. Меми казва:

    О, разбрах аз, но реших да не се обаждам…;)

  6. deni4ero казва:

    Комплитли съм изумена и възхитена от таланта и умението ти, поклон и бурни аплодисменти! Страхотно е!

  7. Жени казва:

    Пък аз искам да попитам – с какъв лак ги лакираш? Много ми стана любопитно това с голямата кофа (ако наистина е това, което се вижда)🙂 И може ли с обикновен безцветен лак за нокти?

    Друго няма – другите са го казали😉

  8. astilar казва:

    Жени, лакирам ги с безцветен лак на водна основа. Кофата е с вместимост 1 литър. (Продават и в опаковки по 1/2 литър. Цената е приблизително, колкото на 2 шишенца хубав безцветен лак за нокти.🙂 Освен това без проблем може да се съхранява дълго време със затворен капак без да се втвърди.) Сигурно ще може с обикновен лак за нокти. Тези, които са на сламката ще лакираш сравнително лесно, но спиралите трябва да ги държиш в ръка или с пинцета и може да се поизцапаш. Освен това трябва много да внимаваш, докато изсъхне лакът, за да не се наруши повърхността му, ако се допре до нещо.
    А около Коледа😉 , когато получиш твоя гердан, ще можеш да видиш лака и да прецениш, дали ще стане и с лак за нокти.🙂

  9. Жени казва:

    На мен би ми било много дори половин литър, затова питах, ама като остане време и за мъниста, ще опитам с обикновен лак и ще докладвам😉
    Мдааа, а интересното е, че въпреки всичко герданът няма да е последният подарък за тазгодишния рождения ден, който ще получа🙂

Вашият коментар

