Коя книга си избрах?


От известно време чета и препрочитам публикацията в блога на издателство „ЛИК“ – Имаш ли блог? и се усуквам под нея, като лисица под асма.🙂 Да, високо е гроздето…, но сладко или кисело е?
Не е като да не съм писала за книги, писала съм.  Една от най-четените публикации, откакто блог блогува е  отзив по повод роман. Много от приятелите ми ме „изядоха с парцалите“, заради него. Това не променя мнението ми – нито за романа, нито за приятелите.
След като днес прочетох публикацията на Графът се реших да „подскоча“, за да опитам вкуса на гроздето.

Харесвам рекламните кампании, които се правят с мисъл и отношение. Харесвам книгите и четенето. Уважавам издателство „ЛИК“ по причини, които се коренят далеч назад във времето и са се разлистили в личната ми библиотека. Харесвам да харесвам, както вече съм писала и предпочитам да уважавам, вместо да пренебрегвам или мрънкам.

И ей ме, на.🙂 Лисицата astilar рапортува, че се включва в кампанията и мисли, че е важна (кампанията, а не лисицата), защото позволява на бедните да бъдат богати.🙂

Блогът на издателство „ЛИК“ е пълен с интересни инициативи! Горещо го препоръчвам!

За да се включите в тази или някоя от другите инициативи на издателството е достатъчно да им напишете мейл. Отговарят светкавично.🙂

П.П.  След около месец ще разберете коя книга си избрах.🙂 Дотогава гадайте или избирайте тук и тук.

Comments
6 Responses to “Коя книга си избрах?”
  1. Меми казва:

    И аз така, ама не съвсем така, щото още не съм им писала и не знам кога:) Но иначе – много точно, благодаря:)
    Но препратката ти към рецензията на романа от 2008-ма: получих откровение, че това е бил първият ти пост, в който съм те открила и коментирала и оттогава все така…;) Много яко, какви връзки, какви мимолетни случайности, а виж докъде водят:))
    Лошото е, че опитах, но съвсем никак не мога да отгатна коя книга от предложенията на ЛИК си пожелала… Ех, чак след месец…

  2. astilar казва:

    Меми, това откровение и аз го получих, докато четях коментарите.🙂 Само, дето аз не ги наричам мимолетни, а неслучайни случайности.😀
    Месецът ще литне толкова бързо, че няма да го усетим, дори.🙂

  3. keklanka казва:

    Аз също им изпратих мейл, но с повече от една книга🙂 Мозъкат ми е разделен на няколко раздела, та от една страна комуникацията, от другата майчинството🙂 Приятно четене!

  4. astilar казва:

    Кекланка, те всъщност комуникациите и майчинството са свързани.😉 Даже, ако се позамисля бих казала, че майчинството с всичко е свързано.😀

  5. astilar казва:

    Бях си избрала „Самочувствието“, но се оказа с изчерпан тираж. Не съжалявам, дори напротив. Мисля си, че съм направила добър първи избор.🙂 Днес посочих нови три заглавия. Малко съжалявам, че няма да получа книгата в седмицата, когато мога да я прочета в относително спокойна среда, но нищо. На това също гледам с усмивка – когато, тогава; колкото, толкова.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] и поздрав с една прекрасна и любима моя песен. Юли 2010 – Коя книга си избрах? – скокът на лисицата, за да достигне гроздето и да […]



Вашият коментар

