Камък, тел, хартия


Още, докато снимах Пинки върху камъните в главата ми се завъртя името на популярната игра – „Камък, ножица, хартия“.

От там пък ми хрумна идеята, с какво да комбинирам онези хартиени мъниста, които ми се струваха еднообразни.🙂

В резултат се получи ето това:

Герданът зае мястото си в галерията. В него, ако забелязвате не съм използвала тел🙂 . Тел има в гривната и обиците, с които може да бъде комбиниран.

Оказа се (очаквано), че ми е много приятно да правя гривни и обици.🙂

П.П. Много приятно е усещането за предстоящи вълнения и красиви мъниста, въпреки че разоравам „крива нива“.:mrgreen:

Comments
One Response to “Камък, тел, хартия”
  1. deni4ero казва:

    то, не, че има благородна завист, но ти ‘завиждам’ за предстоящите вълнения и трепети🙂

Вашият коментар

