Защо използвам социалните медии?


🙂 Най-малкото, което мога да кажа е – Ако не ги използвах нямаше да участвам в тази блог игра и да се надявам поне няколко дни, че името ми би могло да бъде изписано на лотарийния „билет“, който ще посочи печелившия.

Благодаря на Деси Бошнакова, че ме включи в Интересната игра от блога на Манол.

Многократно съм споменавала, че харесвам ФБ. Приятелите ми там споделят връзки по теми, които вълнуват и мен. (Ако не ме вълнуват мога да подмина без излишна загуба на време в целенасочено търсене). Понякога се получават интересни дискусии, в които напоследък по-скоро не се включвам, но ме карат да се замисля по определена тема или да видя различна от моята гледна точка. (Доколкото избягвам да се възприемам за последна инстанция, различните гледни точки ме радват.)

По подобни причини съм член и на още няколко мрежи, където с познати и непознати споделям книги, музика, снимки.

Напоследък нямам много време, а сякаш и желание да се застоявам твърде дълго пред компютъра и вероятно заради това го използвам доста целенасочено – видяното и прочетено он лайн ми дава нови идеи и предизвикателства за живота оф лайн.

По-късно сигурно ще се сетя, че съм забравила да добавя нещо, но бързам, за да предам щафетата и да дам шанс на още хора, за които си мисля, че им би било интересно да присъстват на семинара: Unicus Роси, Мария, Георги (за контрапункт🙂 ), Нийли, всички останали.🙂

Да, да, знам, че лотариите не ме обичат и колкото повече хора се включат имам по-малък шанс да спечеля, но има нещо по-важно от наградата – общуването. Изключително важно и според мен, в основата на социалните медии!

Поздрави!

Comments
5 Responses to “Защо използвам социалните медии?”
  1. Да обръщам ли внимание, че една от връзките не ти работи или да си изтръпвам тихичко с надеждата да не съм аз?🙂

  2. astilar казва:

    Ха, ха, ха, надежда всяка тука оставете, както е казал поетът.🙂
    Сега ще поправя контрапункта.😉

  3. Точно днеска един младеж ми вдигна кръвното с Facebook … Ей сега хванах влака и те бра… оф, ти си „бракувана“ вече … Добре де … ще видим какво да те правим🙂

  4. astilar казва:

    Късметлийка съм, че съм с ниско кръвно.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Първо – да си кажа най-после мнението, а второ – в отговор на Ралица. Имало някаква блогърска игра на тема „Защо използвам […]



Вашият коментар

