Хартиени мъниста


Усмихнат и слънчев уикенд, а аз пак съм седнала да си мисля за неслучайните случайности.
Спомням си как преди осем или девет години си бях направила от хартиени мъниста съединени с кламери завеса, която да пречи на досадните мухи да влизат през прозореца. Беше месец май, дори същата седмица. Помня, защото носителят на падащата каска, който ми помагаше в това (и не само в това) начинание, се шегуваше с нестандартния начин, по който отбелязва празника 24-ти май.

Преди няколко дни се заговорихме с Наталка в скайп за разни хартии и тя ми изпрати линк към класическия начин* за правене на мъниста от хартия. Начина, както вече стана ясно ми беше известен, но по неизвестни ми или неизричани причини не го бях опитвала, откакто възобнових хартиените си занимания. Наталка**, обаче е от онези хора, които са опасно готини или готино опасни (май и двете твърдения са верни).🙂 Не само ми изпрати линк, ами зачака с нетърпение да покажа какво съм сътворила.

А на мен, ако не знаете ми е много слаб ангелът.😀 Не мога да отказвам😉 и макар да нямах никакви намерения да се връщам към познати неща, си запретнах ръкавите на потника… и накълцах на равностранни триъгълници малко от индийската хартия.

Резултатът е приличен, но малко еднообразни ми изглеждаха първоначално тези мъниста. Е, докато не измислих как да ги нанижа и комбинирам с други.🙂

Освен, че ми е трудно да отказвам, ми е трудно и да спра след първия опит. Не си спомням, дали съм споделяла преди, че много ме влече рециклирането и превръщането на боклука в нещо по-….🙂 Снимката по-долу е на бивша рекламна брошура.

Тъй нареченият junk mail ме радва много, особено когато надписите не се четат.🙂

Усмихнат и слънчев уикенд, а аз имам още толкова много видове хартия.😉

*Повече за класическия начин, който „случайно“ е най-разпространен в любимата ми Африка.

**Съвпадение на имена, което вероятно също е „“.🙂

Comments
13 Responses to “Хартиени мъниста”
  1. Меми казва:

    Много радваш, Рал… Страхотни са, аз ти следя отблизо произведенията и си мечтая за деня, в който ще си увеся твой уникат:) Аз също ще чакам с нетърпение крайните комбинирани варианти, да знаеш!

  2. Таня казва:

    Страхотна идея, ще я пробвам задължително! И аз обичам рецеклирането, а такава завеса и аз имам отдавна, дори мислех да направя нова, защото старата вече е доста зле…Благодаря!

  3. keklanka казва:

    Хи-хи, а аз пък се чудех каква завеса да си сътворя🙂 хихи, сега ми даде прекрасна идея (не за първи път). Благодаря, много интересни неща правиш наистина, пълниш ми душата🙂

  4. Тодор казва:

    ….Слънчево и леко…Като Вселената…:))))

    Благодаря !

  5. deni4ero казва:

    изглеждат като истински … имам предвид като не от хартия … тъкмо се чудих как си сътворила и откъде си взела таква шарена хартия и ти го обясни🙂

  6. workshopofniili казва:

    ралица!!! страхотни са!!!! искрените ми адмирации! продължавай още, моля!😀

  7. вили казва:

    Kакто винаги прекрасна! Никога няма да ми дойде някаква такава идея на ум…

  8. astilar казва:

    Благодаря на всички ви!
    Специално – Добре дошла на Таня! Разходих се няколко пъти из нейния блог и се чувствам много уютно.

  9. Таня казва:

    Благодаря! Благодаря!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Leave a Comment  Разбрах, че много харесвате идеята за хартиени мъниста и ще добавя още нещо, което може би ще е от полза […]

  2. […] добре! Да започваме. Идеята за тази завеса дойде от astilar, от  която видях много красиви хартиени мъниста. […]

  3. […] за да станат по приятни за разходки и общуване. Май 2010 – Хартиени мъниста – или как едно хоби, може да се превърне в работа, […]

  4. […] правят мъниста от листчета хартия още преди години в блога на Ралица. После се запознахме на живо и се оказа, че аз я […]



Вашият коментар

