Bright side


Вече споменах за наградата, която получих от Уникалната Роси и въпреки че не участвам във верижни игри от има-няма една година, се ангажирах да се включа в тази.

Според правилата трябва да посоча десет причини да бъда щастлива (или по-точно десет неща, които ме карат да бъда), да споделя пет неща, които не знаете за мен и да предам наградата на пет други блога.🙂

За нещата, които ме карат да се чувствам щастлива пиша често, а имам и публикация, в която съм изброявала някои от тях (пак беше част от някаква верижка, доколкото помня).* Умишлено не се връщам назад сега, а ще изброявам наново, защото и на мен ми е интересно да си самосверя часовника и да проверя какво и колко в щастливомера ми се е променило.🙂

Усещането за движение и промяна навън и в мен е един от любимите ми стимуланти. Движението може да бъде напред, може да бъде назад или настрани, може да бъде нагоре или надолу; всички посоки са възможни и не е опасно да поемеш в никоя от тях, стига да не губиш отправната точка и да си наясно (поне приблизително) на какво разстояние от нея се намираш и в каква посока. (Кое впоследствие ще се окаже по-подходящо, дали да се върнеш към въпросната точка или да я преместиш към теб,  е тема на съвсем друг размисъл.)
Непостоянна съм, често променям настроенията си. Много време ми бе нужно, за да се науча да извличам полза от всяко едно от тях. Моментите, когато се затварям в себе си се превърнаха в едни от любимите ми, защо в тях започнах да говоря“ с ръцете си. Оказа се, че тези моменти са изпъстрени (думата е съвсем точна🙂 ) със случайни хрумвания и залитането към тях с желание за експериментиране, понякога води до интересни резултати. И добре, че не е винаги, а само понякога, защото така остава възможност за заобикаляне на рутината.🙂 В този ред на мисли задължително трябва да спомена и случайностите, които наричам неслучайни, защото често се превръщат във възможности. Нищо от изброеното нямаше да е важно, ако не се бях научила да събирам спомени и вехтории. Много съм събрала, но има място за още, което подсилва стремежа към усещането за движение и промяна… (вж. началото на параграфа)  Кръговрат. 🙂

Затруднявам се да изброя пет неща, които не знаете за мен. Първо в блога си съм разпиляла доста подобни дреболии; второ с много от тези, които ме четат си общувам и по-други начини, освен чрез блога; трето с мнозина се познавам далеч преди да ми е известно значението на думата блог.🙂 Все пак ще опитам:

1. Не мога да рисувам, а също и да плета с куки.
2. След три години живот в Стара Загора, реших да си направя временна адресна регистрация, за да се запиша в библиотеката.
3. Оценявам домакинските си умения с -8 (или две нули една върху друга).
4. В момента тече поредният ми опит за отказване на цигарите. За сега изглежда успешен, колкото предишните.
5. Наясно съм, че малцина ще разберат какво се опитвам да кажа в първата част.🙂

Списъкът с блогове, които чета (напоследък много рядко) е дълъг. Мнозина получиха вече наградата Bright side и не ми се ще да повтарям, макар че е възможно да се случи, доколкото нямам нито възможност, нито желание да следя всички блогове.
Номинациите ми в азбучен ред:

1. Блогът на Деси Бошнакова за по-добрата страна на нещата

2. Бояна a beautiful place to get lost

3. Вера  Под дъгата

4. Георги Фурнаджиев

5. Мама Мeми

Никой от изброените не е длъжен да продължи награждаването.🙂

–––

*Пет усмивки, шестата от мен🙂

Comments
5 Responses to “Bright side”
  1. Жени казва:

    На мен все ми се карат, че пазя „вехтории“. А аз дори ги предпочитам пред снимките, като пазители на спомените.
    Пък домакинските умения не са ли поне 1 – крем супата, която описа скоро си звучи доста добре и даже аз (предвид това, че съм твърде капризна) бих я пробвала, ако имах условията.

  2. 3 в 1?😉
    За петте неща, които хората не знаят – е от зората на моето блогърстване. За нещата, които ме правят щастлив и блоговете и тях ги помня, мога да се поразровя.😉

  3. Меми казва:

    Аа, мен вече са ме номинирали!… Шегувам се:) Почти съм го измислила, докато се дърпам;)

  4. astilar казва:

    Жени, готварските умения са в графата „вещерски“, тях изобщо не ги броя в домакинските.
    Георги, нищо ново под слънцето.🙂😉
    Мем, чакам с нетърпение!

  5. Жени казва:

    😆 Това ми хареса🙂

Вашият коментар

