Дъжд


Вредния навик, който напоследък придобих да чета преди сън, все по-често ме събужда. Току що завърших „Бедни роднини“ и вместо да се приспя, се заслушах в дъжда, който също би трябвало да ми подейства приспивно, но вместо това се измъкнах от леглото и завърших детската рисунка на едно лято. Хубаво е да оцветяваш слънце и сладолед,  докато слушаш дъжда. Оцветяването и слушането са механични действия, които помагат на мислите да се стичат и събират в малки локви.

Напоследък се чувствам… особено. Хем съм добре, хем нещо не ми е съвсем. Не за първи път, дори и кратка разходка из предишните ми писания го показва…

Дано утре е слънчево, за да излезем отново навън…

А понякога след дъжд се появява пъстроцветна дъга, нали?

Comments
6 Responses to “Дъжд”
  1. teo казва:

    Дано скоро пак да се чувстваш слънчево, в каквото и да било време😉

    Исках само да питам – защо четенето преди сън е вреден навик?

  2. вили казва:

    Тук е слънчево. Сладоледът го обичам да го хапвам в количества! Особено в идващия сезон… 😛
    В последно време само преди сън чета😉

  3. Жени казва:

    На мен също ми е вреден навик.
    Пък моето „особено“ вместо да се превърне в слънчево стана дъждовно, направо поройно… Ама и това ще мине.
    Дъгите са някъде там😉

  4. astilar казва:

    Защото води до осъмване, Тео поне при мен.🙂
    Жени, това е от времето.🙂 Мен последните дъждовни дни много ме радват и настроението ми „избива“ в пеперуди и цветя.

  5. Жени казва:

    Ох, и аз обичам дъжда, даже и червейчетата ме радват понякога, ама като станат твърде много, е малко неприятно. Това разбира се не ми пречи и аз да съм заобиколена (да се заобикалям) от пеперуди и цветя😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] с копане и разговори с дъщеря ми. Април 2010 – Дъжд – този, който очакваме да спре, за да се порадваме на […]



Вашият коментар

