Поставки за великденски яйца


Намерението ми не беше да се заигравам, а само да опитам нещо, което видях в блога на Крокотак.  Получи се приличен резултат.

Основата е от руло за тоалетна хартия, обвито с лента креп-хартия (разтегателна).  Листата на цветето са от цветна хартия за принтер, навита с нож. Залепени са за основата с капка лепило С200.

Докато правя това цвете си мисля, че ще опитам още едно, което да е само от креп хартия.

Речено сторено – листенцата на цветето са на два пласта и въпреки контурът със златист ролер не ми изглежда достатъчно… хм. А може ли… чудя се…?

Оказа се, че може.🙂 Основата си е отново същата. Листата на цветето са изрязани от креп-хартия и са съединени две по две с декоративен шев. Мога да кажа, че точно от тук нататък ми стана интересно заниманието и продължих да прескачам от идея на идея.🙂

Следващото цвете (малко странна цветова комбинация) е направено от креп хартия. Шаблон с форма на цвете. Основата е кръг, а листата могат да са каквито си харесате. Не можах да си избера цвят за декоративен шев, поради което залепих краищата на отделните елементи, като оставих малък отвор, за да мога да ги напълня с памук. След това затворих и тези отвори. Листата са залепени за основата, а помежду си съединени с конец. На снимката много-много не се вижда, но това едва ли изненадва редовните читатели.:mrgreen:

Допадна ми това, че креп-хартията може да се използва подобно на плат. Почти. Реших да продължа в тази посока.🙂

Основата е облечена в салфетка нарязана на ленти. Залепени за основата са само началото и краят на лентата. Цветята са от бяла креп-хартия съединени по краищата две по две с декоративен шев, пълни с памук и добавен втори декоративен шев. Клонката и зелените листа са също от креп-хартия.

Следва малко отклонение от „поетата линия“.🙂 Гърлото на пластмасово шишенце от боза бе облечено в теменужени салфетки (останалата част от шишето ще използвам, за да излея в нея свещ).

Изработването на последната поставка отнема около 10 минути. Основата е по-висока и креп-хартията не е залепена, а само увита около нея. Цветята са изрязани от мека трипластова салфетка и са залепени върху основата с 1 капка лепило в центъра.

За днес толкова.🙂 Утре или вдругиден ще продължа с представителите на фауната – пиле, заек и петле. Намеренията ми са за тях да публикувам и шаблони.

Поздрави! Дано съм полезна поне за един читател.😀

Comments
6 Responses to “Поставки за великденски яйца”
  1. deni4ero казва:

    Да, на мене. Джанъм, поставки за яйца продават по магазините, мило. Кому е нужно да си хабиш престарелите очи в шеф и кройка?

    Все повече и повече ми липсва емотиконче ‘плес по челото’ … много ми липсва …
    п.с По-леко с шамарите и без твоа всичко ме боли веке.

    Нали знаеш, че много те обичам😀

  2. astilar казва:

    Продават вероятно. Не знам, не съм влизала в магазин от много време. Направата на тези не изхаби нищо от очите ми, но вдъхнови доста ума ми.

  3. Жени казва:

    Много хубаво! Аз тези дни така или иначе си мисля творчески приключения😉

    (На уше – влизам при теб поне по два пъти на ден, дори като няма писано, само да се радвам на шапката (или както там се нарича)😀 )

  4. вили казва:

    Хубави са. Дори ми даде идея за пръстчетата ми. 😉

  5. astilar казва:

    Жени, ще ти изпратя снимката, за да си я гледаш на декстопа😉
    Вили, комбинацията с бродерия е интересна. После да покажеш резултатите, моля и новите идеи, които са ти хрумнали.🙂

  6. Жени казва:

    Може, може🙂 И аз някъде трябва да имам подобни, ама е толкова по-лесно с едно натискане на бутона😉

Вашият коментар

