Дишаме прах


Ето връзка към днешна статия в електронен новинарски сайт „Дишаме прах„.

Не само в Стара Загора, а и в много от големите градове! Статията ми дойде точно на време и място, за да призова онези от вас, които още не са го направили да подпишат Петицията „За чист въздух“ в електронен формат или да разпечатат бланката и да събират подписи „на хартия“.

Нека се обединим в усилията си, за да накараме институциите в българия да чуят гражданите си! Нека заживеем с мисълта, че да си гражданин не е  унизително!

Нека не дишаме от праха, който ни хвърлят в очите!

Дали пък, ако вземат да се грижат за здравето ни превантивно и сме по-здрави, няма да си спестят от бюджетите, за да могат да плащат за лекарства на тези, които все пак се разболеят, вместо криминално да изваждат лекарства от ПЛС?

Comments
10 Responses to “Дишаме прах”
  1. Да – да си гражданин определено не бива да е унизително! Подписах, успех:)

  2. vilford казва:

    Хубаво се питаш, Рали, дали не виждат, че превантивните мерки биха им спестили много главоболия. А аз започвам вече да се питам, дали това не е някакъв абсолютно тъп план за редуциране на населението. Защото на където и да обърна глава, нещата ама хич не са наред.
    … А на времето щраусите ми изглеждаха тъпи животни…🙂

  3. deni4ero казва:

    гласувах още сутринта, само че, Шу, мене ме е страх да споделя това, което си мисля от известно време …

  4. astilar казва:

    Вилфорд, ако е план той е многопосочен и целта му е да я затрият тази държава.
    Чух в разговорите през последните дни, че системното вдишване на вредни газове води до резистентност. Оцелелите ще се превърнат в нещо като хлебарки. Не звучи много приятно, нали?
    Деничеро, не знам от какво те е страх, мило, но на уше можеш да ми прошепнеш. Мен не ме е страх и ще пиша без да споделям източника. А не ме е страх, защото е по-добре да не живея, отколкото да живея по този начин.

  5. „А не ме е страх, защото е по-добре да не живея, отколкото да живея по този начин.“
    Бре, пак силни думи, бре… Пиши ме и мен:)

  6. deni4ero казва:

    ами, не помня, нещо за щраусите беше …

  7. astilar казва:

    Меми, както е тръгнало ще се превърна в професионално плямпало.
    Деничеро, щраусите ги зарязах.🙂 Не са ми приоритет в момента. Ха, ха, ще ти обяснявам устно.🙂

  8. deni4ero казва:

    Ас, поне да ти плащат, ако станеш такова. Я, на що народ от парлИамента им плащат да плямпат?

  9. vilford казва:

    :))))
    Сакън да ти плащат или сакън да плямпаш в парламента?😉

Вашият коментар

