Нула хора и пет човеци


Най-сетне и тук заваля сняг, пухкав, студен, бял. Сняг като сняг. Дъщеря ми го чака с нетърпение от месеци, за да прави ангели в снега, и да ме цели със снежни топки. Аз също, признавам, чаках да завали и натрупа. Исках да видя бялото.
Още след събуждането си сутринта, когато видя снега, Кремена пожела преди да излезем да играем навън да украсим елхата, защото „Мамо, щом има сняг, значи е Коледа!“  Успях да я разубедя, при това без никакви драми, патос и емоции. Предполагам, че успях, защото вече бях видяла бялото.🙂

Разходката ни навън беше кратка, но пълна с настроения. Направихме си човек от сняг, после пързалка дълга цяяял метър.😀 Хубавичко се посмяхме една на друга, заради артистичните си подхлъзвания и падания. После решихме да се разходим в парка, който е на метри от нас.

Ето така не го бях виждала този парк през нито една от трите зими, откакто съм тук.🙂 Без алеи само бяло и… Докато вървях си мислех, че имам нужда от форматиране на хард диска. Всяка разходка с дъщеря ми го дефрагментира и това му се отразява много добре, но как да го форматирам ще трябва да помисля по-сериозно.🙂

„Еха, Креми, там има един снежен човек! Ела да го видим от близо.“

„Мамо, мамо, там има още един! Да видим и него!“

И така, от човек на човек, обиколихме малкия парк и си създадохме колекция от 4 снимки на Човеци. Представа нямам кой ги е направил преди нашето посещение, но този импровизиран вернисаж ми помогна за форматирането и ми напомни, че съвсем неслучайно преди три години нарекох блога си така, както го нарекох, и че първият ми аватар бе снежен човек, направен от сина на колега.

По време на разходката не срещнахме хора (тези в колите, докато чакахме да пресечем булеварда не ги броим) и беше прекрасна, прекрасна снежна неделя за двете шматки, които се прибраха мокри – малката повече от голямата. Пиха чай, гушкаха се под юргана, за да си стоплят крачетата, заедно с други играчки и си обещаха да не забравят, че:

1. бялото може да се намери навсякъде;
2. снегът е мокър, но пухкав или пухкав, но мокър;
3. артистичното падане е смешно;
4. човеците (снежни) са различни, но не бива да ги виним, че някой така ги е направил;
5. след снеговалеж люлките не скърцат, но са мокри и също толкова безполезни, колкото ако са сухи, но скърцат;
6. когато ти измръзнат краката, трябва да има някой до теб, за да ти помогне да продължиш напред;
7. след разходка в снега, дори чаят е вкусен;

До тук с изброяването.

П.П. Умишлено оставих снимките да сивеят.

Comments
7 Responses to “Нула хора и пет човеци”
  1. вили казва:

    И тук заваля и натрупа. И всичко беше много красиво в неделя – бяло, приказно чисто, свежо…. Но от понеделник мразя снега!😛

  2. vilford казва:

    🙂
    Радвам се, че сте успели да си направите добра снежна панировка.
    На първото натрупване на сняг в София в Южния парк снежните човеци и премръзналите човеци бяха 1:1. Ама как да устоиш на такъв сняг!

  3. UZUMAKI казва:

    Внимавай! Снежните човеци оживяват в полунощ и правят порочни неща със случайни минувачи.

  4. Mari-ana казва:

    Така сладко омайно си го разказала, че забравих всички „подходящи“ думи, които в понеделник отправих към снега, щото ми се наложи да го газя часове наред (а той не спираше да вали, гадината – упс, сори😛 ).

  5. astilar казва:

    vilford, надявам се, че си снимала!? През лятото забелязах, че практиката да се правят пясъчни замъци на брега на морето е почти забравена… Та, ако снежните човеци могат да бъдат някакъв заместител, то нека поощрим анонимните им автори.🙂
    UZUMAKI, единственият начин, по който ми хрумва да внимавам е да не бродя навън в посоченото време.🙂 И, ех, чак сега разбрах, защо отдавна не бродя в тъмната част на деня.🙂 Иначе с вниманието съм по-скоро на Вие, но това е една друга тема.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] че дори и снимките ми са се получили. Февруари 2010 – Нула хора и пет човеци – една снежна, зимна неделя в парка и дървена […]



Вашият коментар

