Дребосъчета


В коментар под разказа на Рос за милимундите, обещах, че ще се пробвам в пристрастяването към тях.
Веднага се заех да изпълнявам обещанието с първото, което ми попадна пред очите – печатчетата с жабки на Кремена.🙂

Харесвам дребосъците във всякакъв смисъл и с удоволствие продължих да експериментирам.🙂

Бродерия върху плат с размер 2*2 см. залепена върху картон. Гърбът е същият, както на жабките.

Нарисувани върху обикновен лист картинки. Големите режа на парчета и сглобявам по различни начини, остатъците превръщам в дребосъчета, както и малки нарисувани специално за целта картинки.

Бродерия с конци върху картон по любимата ми система – едно към гьотере.🙂

Филигран от цветна хартия. Снимах преди да съм почистила излишния лак, но се надявам да ме извините.🙂

Комбинация от ръчно изработена хартия и филигран.

И накрая – от новите ми „въженца“

Да, потвърждавам, че се пристрастих, но много ми харесва и не мисля да спирам с експериментите, поне за сега.😉 Не всички ми харесват, а също си имам и фаворити, но това е май съвсем в реда на нещата…

Comments
16 Responses to “Дребосъчета”
  1. Жени казва:

    Ооо, филиграните (не съм сигурна дали има множествено число) са толкова красиви🙂
    А хартията, която използваш от по-твърдата ли е?

  2. вили казва:

    Красота!😛 Ръцете наистина не ти пречат!

  3. astilar казва:

    Жени, използвам обикновена цветна хартия. За съжаление вече съм рециклирала етикета и не мога да ти кажа с какъв точно грамаж е.🙂 Това, което съм снимала е от лентички с широчина 1 см. сгънати на четири.
    Вили, ти знаеш ли, че имаш „вина“, за това да започна отново да се занимавам „с ръцете си“?🙂

  4. Жени казва:

    Ама то наистина е съвсем мъничко, чак сега си го представих. Мисля, че измислих как да се концентрирам по-добре през сесията😛

  5. Рос казва:

    Е, страхотни са се получили. Просто нямам думи. Прибави и моя глас ЗА за системата „едно към гьотере“🙂

  6. Павка казва:

    Страхотни са!🙂
    От тебе мога да си открадна чудесни идеи за мартенички, Астилар! Дано да нямаш нищо против, но по-важното е да не ме домързи…😉

  7. astilar казва:

    Жени, за концентрация, докато четеш, мога да ти препоръчам едно друго средство, дай ми само няколко дни, за да се сетя за името.🙂
    Рос, прибавям го с удоволствие!🙂 Много добра система, наистина.😉
    Павка, разбира се! Не само, че нямам нищо против, а и много се радвам, дори! Стискам палци, да не те домързи.🙂

  8. Жени казва:

    Давам- още не е започнала сесията (макар че днес мина първият изпит), така че имам още време🙂

  9. вили казва:

    Не знаех! Това ме радва. Харесва ми да стимулирам хората по начин, който да ги кара да покажат своите възможности! 😉

  10. astilar казва:

    Жени, честит ти първи взет изпит от поредната сесия!🙂 Сетих се за името междувременно и ако не ме порази синдромът, който Павка е споменала по-горе в коментарите ще разкажа утре.
    Вили, царица си на провокациите! Благодаря!🙂😉

  11. Жени казва:

    Опааа, не бързай толкова – писмен беше – още нямам резултати😛 И не е добре да прихващаш синдромите на Павка – при мен са генетично заложени и от личен опит го казвам😉

  12. Благовеста казва:

    Пак красотички! И не се съмнявам в теб! Генетично ти е заложено да сътворяваш шедьоври. Само да попитам, Креми къде е в цялата , тази, страхотна работа? Изключвам , разбира се, печатчетата на жабки.

  13. Е, не! Това просто НЕ Е честно!
    /да, с главните букви крещя:)))/

  14. astilar казва:

    Хе, хе, генетично.🙂 Спомних си за работилницата на пра-дядо Иван и за циментовия кръг на двора, където е поставял колелата на каруците, за да ги поправи. Жалко, че няма да стана майстор на рисувани каруци като него.🙂 А Креми в цялата работа е винаги наблизо – подава ми моливи, когато оцветявам и помага, ако си няма нейни занимания.🙂 Любимо ми е възклицанието й – О, мамо, ти си направила диамант!😀

    Мем, дон’т уори и дон’т крещи, моля! Джъст би хепи, както съм аз, когато чета твоите разкази.🙂

  15. astilar казва:

    Мем, че как не, нали съм най добрия в света специалист по измъкване. „Това е дреболия, обикновено нещо.“😛

Вашият коментар

