Кошмарът и ясновидката


Не е  шега. Сънувах, че съм участник в „Биг брадър – фемили“ (глей, к’во хубаво заглавие са му измислили – българско та дрънка, ама не е то, дет газира спокойния ми сън). Сънувах, че ме питат що съм влязла там и аз не мога да отговоря. И хем съм влязла, хем не знам защо, обаче върло не искам да излизам, макар че ми е малко мъчно за котарака, щот него не са го пуснали да влезе с нас. Събудих се посред нощите с гравирани в мозъка въпроси – дал пък, да ни взема да вляза? Ми, белким кат вляза, може пък да разбера що съм влязла… Обаче ще ми е мъчно за котарака и т.н. въртележки.🙂

Опитвам се да отвлека мисълта си от сложната дилема и къде, къде, ай пак при ждджве. То тук няма начин да не забравя за котарака.

Сладурчетата сладки са писали и попаднали при мен, милинките, кат в онзи кошмар по-горе:

1. „Папагали“ – туй са птици, май. Май, май, май.

2. „Отслабнах“ – ми, браво! Сега внимавай, за да не напълнееш пак.🙂

3. „Как се изражда заек“ – както и всичко останало – водиш го на лекар. А аз зайците ги пълня с ориз, не ги израждам. Е, малко гадничко се почувствах след отговора.

4. „Наказания на мазохисти“ – предполагам, че милването, прегръщането и целуването ще ги накажат.  Когато ти се стори, че са достатъчно наказани им тегли един шут за удоволствие.

5. „съвременен вариант на седемте козлета“ – операция Наглите

6 .“ СВОБОДНИ СЪчинения“ – Тук са предимно от този сорт🙂

7. „lighthouse свещи“ – единствените, които използвам и признавам!

8.  „newto smewno“ – е, от това по-смевно – няма.

9. „libopiten li si“ – тц, не съм. Либознателен съм.

10. „алергия към шоколад“ – жалко, но я има. Бай дъ уей, добре, че не е към кисело зеле🙂

11. „не оцветено слънце“ – тъжно, а?

12. „приспособление за боядисване“ – четка, уважаеми, четка.

Още много има, но под влияние на кошмара не съм в настроение да ги коментирам.🙂

Comments
5 Responses to “Кошмарът и ясновидката”
  1. Ха, много ясно, че да спечелиш наградата си влязла … за пари демек. Айде бягай да си доспиш, а другия път да сънуваш „Стани богат“, че там има „Обади се на приятел“, та да ти кажа.

  2. Хахаха – добре, смея се, но от уважение. А иначе – с последните два постинга много ми наруши душевното равновесие, да знаеш! Ми – бива ли така, Ралицооо:))Стегни се и не стряскай така хорицата с шоколадово-реални кошмари:)

  3. deni4ero казва:

    ей, на това, викам аз кошмар! Искрено ти съчувствам🙂

  4. вили казва:

    Кошмар е това и то истински! Лелееее, щяхме да те гледаме, ама дали сме били в същия сън… И аз залагам на парите!😉

  5. mikiblue казва:

    мъни, мъни, мъни…:mrgreen:

Вашият коментар

