Сълзи без смях за „Сълза и смях“


Ще се опитам да бъда кратка, защото съм пристрастна към темата и ако отпочна… не до девето коляно…
Малоумието ходи по хората. Жалко, но факт.

Държавата сама застава срещу себе си. Е, защо пък не, нали е българия?

Съдебните спорове за собствеността започнаха преди повече от десет години. Не си спомням детайли за съжаление. Ясно си спомням как освободиха къщата на Данов, в която се помещаваха администрацията, залата за „чакащи артисти“ и гримьорните.    ( С тая къща кво стана, нямам представа.) После с Бахметиев се разбираха по „тънката лайсна“ и доста време всичко изглеждаше ОК.

Изглеждаше, но явно не е.

Тц, няма да ви кажа, че според мен има междуличностен конфликт. Тц, няма да ви кажа, че мъжете не могат да си мерят таланта и си мерят *пиииииб*шките. Тц, няма да ви кажа, че не знаят нищо за КУР – културно управление на ресурсите. Тц, няма да ви кажа, че от много години е все тая, дали го има или няма МъКъ. Тц, няма да ви кажа, че заместник министърът Дерелиев е дългогодишен собственик на кукувица без часовник.

А на мен ми пука, въпреки че излизайки от точно този театър се заклех и спазвам дълги години клетвата да не влизам в театър. (Добре де, признавам си, заради Крими влизам в куклените театри.)

С подписка или без, с група във ФБ или без нея, с театъра ще стане каквото има да става. Лудата държава наляла пари за ремонта на театъра, си го прехвърля от единия крачол в другия. И после кризата била виновна, че нямало пари за култура, хайде, холан.

По едно време, за около година и кусур бях шеф „Връзки с обществеността“ в този театър, когато директор му бе Бойко Богданов. Туй вече няма значение.🙂

Comments
6 Responses to “Сълзи без смях за „Сълза и смях“”
  1. Благовеста казва:

    Нищо ново не се случва в нашата държавица.Това, вече е постъпка, нормална за системата. Лошото е , че културата ни губи от тази работа.Жалко, но факт!Поредната идиотщина, гавра! Чесно казано , потресена съм!

  2. вили казва:

    Уви, пак си права! И всичко има значение…😉

  3. Жени казва:

    Умишлено не коментирам толкова време – чудя се какво да кажа. Всъщност няма какво… ти си го казала добре- каквото има да става, ще става…

  4. astilar казва:

    „Конфликтът“ е разрешен. Толкова ми мирише сега на ПиАр кампания, че просто… Ред е на Музикалния театър, мдам и аз на тяхно място щях да протестирам.
    Генералното ми предложение е да се закрие МъКъ и този път не съм ядосана, а съвсем трезво и конструктивно си мисля, че това ще бъде повече от полза за културата по ред причини, с които сега няма да ви занимавам.🙂
    Благодаря за коментарите, момичета!

  5. вили казва:

    И на мен ми е интересно как ще се развие конфликтът Музикален театър и Борис Панкин. Май залагам на театъра… Не виждам как може да се работи във враждебна среда, колкото и да не ти пука.

  6. Жени казва:

    Това си е мое мнение, но според мен и в Музикалния проблемите не са от вчера. Предполагам, че в повечето по-големи колективи има проблеми, но аз само за десет минути, станах свидетел на такива одумвания- докато чаках да си купя билети преди повече от година, от жената на касата и някого от екипа…

Вашият коментар

