А сега?


Тогава не подозирах как това мърдащо в корема ми бебче ще озари усмивката ми. Не подозирах колко много имам да уча от нея. Не подозирах, че ще обърне с главата наопаки приоритетите ми. Не подозирах, че ще ме вдъхнови, за да осъществя толкова много мечти. Не подозирах, че ще ми създаде нови приятели. Не подозирах, че може да съм по-щастлива от щастлива. Не подозирах, че мога да бъда по-обичана от обичана. Нищо не подозирах…, бях си просто ухилена ряпа. (Моментално се повишавам в тиква, заради предишните изречения. 🙂 )

Не подозирах, че ще имам блог. Не подозирах, че ще чета вашите.

Не подозирах, че четири години ще отлетят като миг и ще се надявам следващите да са още по-усмихнати, още по-вдъхновяващи, още по-, още по- и по-

А сега?

От 365*4 не съм човек, а майка. Сега съм по-спокойна, по-красива, по-търпелива, по-красива🙂 , по-разбираща, по-отговорна,  по-красива🙂 , по-любвеобилна, по- и още по-

Благодаря на принцеса Панта, мишелина шоколадка, карамелка малка сладка, кремче карамелче, зайо Кремозайо, мишчица Кремишчица, диване диво, миличка, слънчице, Кармелиза Тод, Кремуча и други, за които в момента не се сещам.🙂

Благодаря на майка ми за страхотния празник, който подготви и организира днес!

Благодаря на Любовта, която витае във въздуха около нас и успява да победи ненавистта! Благодаря! Благодаря!

🙂

Comments
12 Responses to “А сега?”
  1. вили казва:

    Живи и здрави бъдете и ти и малката принцеса! Да живее любовта винаги у вас!

  2. astilar казва:

    И на теб, Вили благодаря!🙂

  3. copingkoala казва:

    Перфектен отговор на въпроса, Рали😉 Дори много по-добър от това, което очаквах- благодаря🙂

    Доколкото разбирам от коментарите- имала си празник: Честито!

    Доколкото разбирам от поста ти, толкова много хора се надпреварват да те обичат, че наистина има какво да празнуваш: още по-Честито!

    Още много щастливи години ти пожелавам, пък знае ли човек- може скоро да си имате по-голяма компания😉

  4. deni4ero казва:

    😀
    поздрави на Нейно Кралско Кремчество!

  5. vilford казва:

    Честита ти Рожденничка!
    Да ти носи много усмивки и поводи за майчинска гордост! 🙂

  6. keklanka казва:

    Хе, честит ви празник и от мен🙂 Все така живи, здрави, засмяни, жизнени и ученолюбови🙂

  7. Какво, ненавист ли? Ха-ха:)) Целувки!

  8. ladyvera казва:

    Честито, да сте живи и здрави и много усмихнати!🙂

  9. astilar казва:

    Благодаря на всички! (с един „куршум“):mrgreen:

  10. Яна казва:

    Да е жива и здрава, малка сладка чаровна и неотразима Креми!!!

    А на теб пожелавам всичко гореизброено да се увеличава експоненцилно!

    Аз подозирах, всъщност, но колкото и да подозираш, когато се случи… it just leaves you breathless with awe and overwhelm…

  11. Много целувки на патерица:) … Айде и на теб една, да не се сърдиш🙂

  12. Благовеста казва:

    Страхотно казано и разказано!Ралице, разрева ме! Да е жива и здрава малката Креми! Целувки от братовчедите! Като си представя, че след два месеца и моята Петя-Метя ще е на 4, и си дам сметката за чувствата, бошуващи в душата ми, бих казала, ДЕЦАТА СА ЧУДО ЗА МАЙКИТЕ СИ!

Вашият коментар

