Любовта


Тя е прилеп, който дъщеря ми намира в коша с играчки.

Докато пищя и треперя необяснимо, бягам от прилепа в другата стая. Дъщеря ми дотичва след мен, за да ме успокои: „Мамо, мамо, не е страшно. То е мъничко и сладичко. Сгушило се е в меките играчки, защото му е студено. Ела да го видиш, мамо.“

Не, не искам да го виждам, видях достатъчно. Още по-малко искам да го докосвам. Прилеп, сляпа летяща мишка, която се ориентира от резонанса на писъците си. Не, не искам да я виждам повече. Не искам.

Да бе, студено му е през август, преглъщам мислите и прехапвам език, за да не ги изрека на глас. Щом детето харесва прилепи, нека си ги харесва. Аз мишки не понасям, още по малко слепи.

Баронът донася сияйната си усмивка при нас: „Готово, изнесох го на терасата и той полетя.“

Господи, мисля си, дано не се пребие на светло.

Comments
12 Responses to “Любовта”
  1. Жени казва:

    Любовта е нещо красиво, пък било то и сляпо…

  2. astilar казва:

    Ех, деца, деца…🙂

  3. Жени казва:

    😛 Е, какво сега, прилепите наистина са сладички…

  4. Mari-ana казва:

    Коста на тази възраст се влюби в нормална мишка, която майка ми беше хванала в капан. Какви обяснения паднаха за предстоящия и жизнен път и защо не може да си я гледаме в къщи и пр. и пр.😀
    Всъщност е много интересно и поучително да наблюдаваш на кого дават децата любовта си.😉

  5. astilar казва:

    Жени, недей, че пак потрепервам при спомена за прилепа.
    Мариана, моето я раздава наред и ще ми е по-интересно, ако видя, че не я дава на някой.🙂

    Друга ми беше генералната идея, ама карай да върви.😀

  6. deni4ero казва:

    разбрахме я ний генералната идея и сияната усмивка още тогава, ама не ми беше позволено да пиша🙂

  7. вили казва:

    Милото дете как успокоява мама! Приятно е, нали!
    И все пак колкото и да не обичаш мишки се притесни за живота на прилепчето в светлата част на деня.

  8. UZUMAKI казва:

    Прилепите са очарователни създания.

  9. astilar казва:

    🙂 Много схватливи сте станали в Пловдив. Радвате ме много и двете.
    Вили, благодаря за поздрава! Утре ще покажа клипчето на принцесата.🙂
    UZUMAKI, имам чувството, че каквото и да кажа ти ще ми отвърнеш наопаки.:mrgreen: Не знам, обаче, дали имаш представа колко много ми харесва това.😆
    Юлиян, благодаря за вниманието!🙂

  10. Рос казва:

    Ми то последното ти изречение всичко казва…
    А колкото до прилепите – със сигурност паяците са по-страшни, с много крака, и плюят, и оч… брррррр

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Любовта – „странните“ проявления на любов в Разни хора, разни… Ако ви е харесала статията, натиснете бутончето Posted in Блогове, Избрано | Tagged Bat, bloggers, People, Society and Culture, блог, блогосфера Cancel Reply […]



Вашият коментар

