Витаенето из облаците приключи


Имаше до вчера една страница тук със заглавие „Освен из облаците витая и там“. Вече я няма. Т.е. има я, но ще си я виждам само аз. Така тя ще продължи да изпълнява единствената важна за мен функция – да ми дава бърз и лесен достъп до блоговете, които харесвам. А кого харесвам и кого не, ще си остане моя тайна. 🙂

Скриването й от своя страна ще позволи на всички, които са ме включили в блогроловете си, за да отвърнат на моя „жест“, а не защото четат дрънканиците ми тук, да ме ликвидират от там.

Благодаря!

Comments
18 Responses to “Витаенето из облаците приключи”
  1. Аз пък няма да те ликвидирам!!! Щото такъв списък нямам … публичен 😉 И никога не съм имал, защото още в началото преди години се начетох на драми. Хората си наричаха списъка „Приятели“ или нещо такова и като изтриеха някого, той се сърдеше и се започваха едни … ред сълзи, ред сополи и предълги обяснения и уточнения. Та затова реших да не си правя публичен „blogroll“ 🙂

  2. deni4ero каза:

    ейййй, голем уинговър те е завъртел …

  3. astilar каза:

    Георги, аз съм от тези, дето главите им увират чак след дълго кипене в казана, но важното е, че все пак увират. :mrgreen:
    deni4ero, тц (чш), смених летателните средства и мисля да ползвам предимно тези, които отдавна владея.

  4. nousha каза:

    И аз използвам моя списък, за да виждам кога някой е писал нещо ново и да ходя да чета, ама нали не съм от най-схватливите, изобщо не съм проверила дали блогспот ми дава възможност да го скрия 🙂 Малко акъл трябва, но навреме…

  5. Не зная дали може, но който има потребителско име за блогспот, има потребителско име и за http://www.google.com/reader 😉

  6. astilar каза:

    Нуша, Георги, дано се разберете. 🙂
    Добро утро и на двама ви! 🙂

  7. mikiblue каза:

    нищо не схванах 😯

    :mrgreen:

  8. nousha каза:

    Добро да е 🙂
    @Георги – изобщо нямах представа, а и какво е тоя рийдър също не знам 🙂 Мерси за насоката, отивам да видя що е то 🙂

  9. @nusha – сигурно вече си видяла, ама на мен по нощите ми се избистря паметта и се сещам къде какво съм писал. А в събота и неделя взех да спирам Интернет-а 😉 Погледни примерно https://astilar.wordpress.com/feed/ (е може и http://blog.gfurnadzhiev.info/feed/ ма да не си правя реклама 🙂 ) Можеш да си събереш всички емисии от блоговете, които следиш на едно място. Има софтуери, които ти следят списъка за новости през … абе през колкото им кажеш, най-често при стартирането и през час. Браузърите, например Opera, също имат такава функционалност. А има и сайтове … например http://bloglines.com и въпросния Google Reader. Софтуера проверява автоматично за нови публикации, когато е стартиран и имаш интернет. Сайтовете вършат тая работа дори да не си онлайн и екстрата при тях е, че дори да излезеш в „отпуска“ няма да пропуснеш нещо.

  10. deni4ero каза:

    е, къде отива кефът от старомодното проверяване едно по едно, питам аз, тогава?

  11. Е заради такива като теб хората реват с крокодилски сълзи, че им спъвате прогреса. Наведи засрамено глава. 😛

  12. deni4ero каза:

    Аз, господин Фурнаджиев, съм си консерва си предпочитам старомодните неща – чист шоколад, вместо шоколад с парченца портокал. Що за безумие? Ако ми се яде портокал, нема да го валям в какао, ми ще ям чистия готов здравословен продукт (но аз не съм по здравословните храни … то ми и личи, де), бира с плодови намсиквоси, каквото ме черпиха ехеее преди много време, вместо натурално Пиринско, примерно, печено пиле с картофи вместо пиле с кайсии … Мога още да изреждам, но, смятам, Вие, като умен човек, разбрахте мисълта ми. Та, да завърша като Бай Ганьо – аз съм консерва, господин Фурнаджиев, не се блазня много по технологичните новости и техните причудливки 🙂 С уважение! Иначе, дип си наведох засрамено главата 😀 😀 😀

  13. deni4ero каза:

    а още по-засрамено си навеждам главата от тъпите правописни грешки, които моля любезната ни домакиня да изтрие, след като си вдигне главата от преводи и песни :* (за домакинята)

  14. Уважаема госпожо Deni4ero, влязахте в списъка с любимите ми задръстенячки. :-{} (за Вас – на мен не ми пука дали, освен, че ще ми издерат очите, ще ми счупят главата 😉 )

    🙂

    ПП: Пиле с кайсии звучи гадно …

  15. astilar каза:

    Уважаемата домакиня си вдигна главата от пилето с кайсии (тъй верно, гадно си е)и поправи, каквото я бяха помолили. Сетне със задоволство забеляза, че в нейно отсъствие се завързват интересни разговори. Не, съвсем не се изненада. Възползва се от случая, за да си зарови главата в шоколадов мус. :mrgreen:

  16. deni4ero каза:

    Знаех си, господин Фурнадижиев, че ще забележите достойнствата ми и ще бъда окачествена по най-добрият начин 😀
    Ас, вече се гавриш с мене!

  17. mikiblue каза:

    аз пък ще си замълча и нЕма да кажа/напиша каква ми беше първата асоциация прочитайки фамилията на господина :mrgreen:

  18. astilar каза:

    Деничеро, не се гавря изобщо. Написах коментара между завършването на едно обучение за оценка работата на служителите (пилене на кайсии или пиле с кайсии) и започването на тортата за РД на барона.
    Мики, да понякога е по-добре да се мълчи. И аз работя върху себе си по този въпрос.

Вашият коментар

