Не слушам музика…


Избрах това заглавие, защото си представях как го прочитат тези, които ме познават отдавна, а  и не чак толкова отдавна и се опулват срещу монитора. Представих си също и как някой попада съвсем случайно на него и влиза в блога, за да ме нахока, че не слушам музика.:mrgreen:

Истината е, че искам да споделя нещо, за което си дадох сметка преди няколко дни. Не слушам музика, докато чета, пиша или превеждам. И вероятно е така не отскоро. Дори си спомням за няколко ситуации, в които съзнателно спирам музиката, за да не ме разсейва. Не мисля, че имам проблеми с концентрацията, по-скоро музиката е станала прекалено важна за мен и не мога да я приемам просто като фон. От друга страна слушам с удоволствие, докато върша нещо механично, докато гладя например.

След като преди няколко дни изразих съжалението за загубата на старите ми записи на различни изпълнения на стандарти, получих прекрасен подарък и съм доволен слушател на Autumn Leaves, My Funny Valantine, Fly me to the moon, Miss Otis regrets. В това да слушаш последователно различни изпълнения на една мелодия има особено очарование. Харесва ми да „зациклям“ по този начин и да се наслаждавам всеки път на различните музикални интерпретации и на различното настроение, с което всеки музикант изпълнява мелодията. Ако ви е интересно ще споделя кои са любимите ми изпълнения, дори може да се помъча да пусна някои от тях. (За последното ще имам нужда от технически консултант.🙂 )

Също преди няколко дни, реших да „изнеса“ преводите на текстове от този блог и да направя нов специално за тях. Причините за това са основно две – читателите и приятелите ми да не смесват моето настроение с това на текстовете, които превеждам; да си изчистя папката от събрани текстове на песни за превод, като същевременно продължа да си дрънкам и за ежедневните случки.

Новият блог можете да намерите тук, с уговорката, че все още променям настройките му. Там може и да си пожелаете превод на текст, стига оригиналът да е на английски, френски или руски.

Ще продължа също и с приказките,  дори надявам се по-редовно.😳

Освен всичко, тези два проекта и още няколко по-които си „работя“, трябва да послужат, вместо извинителна бележка за отсъствието ми във Фейсбук и Скайп.

Comments
9 Responses to “Не слушам музика…”
  1. Непременно ще си пожелаем, даже списъкът с пожелания ще е голям.😉

  2. Mari-ana казва:

    Ще гледам да не прекалявам с желания за превод.😉 Успех с новия блог!🙂

    П.П. Не ме опули срещу монитора.😛 Само запали любопитството ми.😉

  3. astilar казва:

    Деничеро, ххеееееееее
    Георги, очаквам с нетърпение. Струва ми се, че имаме някои сходни музикални вкусове. Не мога да разбера, обаче – защо ти е да ти ги превеждам аз, като ти си ги разбираш сам?🙂
    Мариана, благодаря за пожеланието! А това, дето няма да прекаляваш… не го вярвам.🙂

  4. вили казва:

    Аз слушам музика доста, но когато имам нещо важно да уча или правя, я изключвам. Разсейва ме. Аз не съм Наполеон и не мога да се концентрирам…

  5. vilford казва:

    Много е добра идеята за отделен блог за преводите! Аз и без това от време на време давам линкове на Диана към тях, сега ще е още по-лесно. Дидка баче съвсем ни зараза заради преводите и списанието – разчитам ти да не правиш така. 🙂

  6. astilar казва:

    vilford, за сега се надявам да не правя така, но много-много не разчитай… В момента се опитвам да организирам времето, така че да има време за всичко поне по малко. Ще видим, дали ще се получи.

  7. Ами не разбирам френски.😉

  8. Павка казва:

    Идеята за новия блог е страхотна! Много е приятно на едно място да е слушаш хубава музика и да можеш да видиш текста. Благодаря!

Вашият коментар

