Маймунски ми работи :)


След като есенните капки дъжд проникнаха едно хубавичко в мен, намокриха ме до кости и вместо да ме замразят, противно на всички съмнения, подозрения и очаквания ме стоплиха, най-сетне мога бодро да пристъпя към изпълняване на обещанията, които съм давала тук и там из пространството.🙂

Стъпка първа – Показвам как изглеждам, когато се правя на маймуна, за да разсмивам Кремена. Показвам не само тук, а и навред променям аватара си. Жалко, че не можете да чуете звънкия кремски смях при вида на листните мустаци. (Изпълнението на същия номер с надут балон е също доста интересно, но за съжаление крие лицето ми от обектива и не се вписва в представите ми за аватар.)

mama monkey

Нямам нито време, нито намерение да редактирам снимката. Достатъчно съм си красива и така.:mrgreen:

Стъпка втора – Любимата, с която Кремена обича да играе, според нея е шейна и то специална – шейната на Дядо Коледа. Тъй като не ме кара да влизам в ролята на елен, за да я тегля, а напротив съм „заточена“ да наблюдавам от най-близката пейка и ми е разрешено да чета книга (дори!) – почитам, уважавам и аплодирам автора на статуята, както и незнайния архитект, който е решил да я изпречи точно на нашия път.🙂

100_2151

Comments
17 Responses to “Маймунски ми работи :)”
  1. вили казва:

    Аватарът ти вече го забелязах. То е ясно – във Фейсбук. Готина снимка, леко необичайна, но запомняща се…
    Не бих се сетила, че тази статуя става за шейна, но сега вече – да. Децата с тяхното въобръжение забелязват и неуловимото понякога…😛 😛

  2. Mari-ana казва:

    Опа… Още една посестрима на Били.:mrgreen:

    П.П. До нас има една градинка с едни статуи… Креми много ще ги хареса.😉 Целувки за принцеса Панта!

  3. astilar казва:

    Вили, защо да е необичайна снимката? Казали са мъдрите хора: „Маймун седял (позирал), маймун излязъл.“🙂
    Мари, Били е включен в списъка с обещаните разкази, но не знам на кое място ще се класира.🙂

  4. vilford казва:

    Страхотни мустаци!!!
    Мислех, че само Спортакус има такива.😉

    Отивам да тренирам пред огледалото, да видя мога ли и аз да си отгледам такива (с усилие на волята например).

  5. deni4ero казва:

    уникално смешна си! (яко-смешна)
    Вилфорд, що ще си отглеждаш такива мустаци – супа ли ще си складираш?

  6. deni4ero казва:

    много се изивнявам за грешките, моля Генерал Мустакан да ми ги поправи :оops:

  7. astilar казва:

    Много се извинявам, обаче мустаците на Спортакус бледнеят в сравнение с моите!
    Генерал Мустакан смята да остави грешките както са си, за да не се налага да трие коментара съдържащ молбата ти. И по-кортко, че ако се разсмея много ми падат мустаците.😛

  8. Рос казва:

    Естествени маймунски физиономии, гарнирани с детски смях…🙂

  9. Благовеста казва:

    Маймунско-сладурска му работа!🙂

  10. deni4ero казва:

    еееееее, хубава работа, ама мустаканска … излагаш ме пред мустак-четниците така, имай малко мустикост към мене и чувствата ми … мустакиййййййст (да се разбира плийз(с))

  11. deni4ero казва:

    милост на мусташки език

  12. А всъщност камъка как се казва, как го е нарекъл Негово Светейшество Автора?🙂

  13. astilar казва:

    Георги, няма надпис – нито със заглавие, нито с име на автора. Скулптурата е на женско тяло. Аз бих я нарекла „Утроба“.

  14. Рали, преди време … но много време, четох някъде фейлетон. Художникът чете книгата за отзиви на изложбата му. Един посетител коментира картината с гъската. Друг пише „А, не това е патка“ … в смисъл патица … И така се занизват цели страници задочен диалог между хората – гъска ли е, патица ли е.

    Художникът се възмущава – „Как бе да му се не види макар, никой не видя, че това е лебед?“

    Не искам да кажа, че ти не разбираш, а че съвременното изкуство е странна работа.🙂

  15. astilar казва:

    Ха-ха-ха, аз наистина не разбирам от изкуство. Предпочитам да го възприемам емоционално, а не рационално, поради което и избягвам да го коментирам.🙂
    А фейлетонът е показателен не само за творците, а и за зрителите, които се чувстват длъжни, някак, да изкажат мнение.🙂
    Подсети ме за „Словото на Бешков“ и една стара чернова.🙂

  16. Хахаха, исрено ме развеселихте, вие – Генерал Мустакан и вие – принцеса Муста4еро…:)))))) Иначе – долу ръцете от Спортакус, любимеца на майките:))

Вашият коментар

