Sinner Man


„Грешник“

О грешнико, къде си тръгнал?
Накъде вървиш, грешнико?
Тичаш, но накъде, грешнико?
В този страшен ден!

Чуй, аз тичах до скалата и казах „Моля те, скрий ме скала.“
Аз тичах до скалата „Скала, моля те, скрий ме.“
Аз тичах до скалата „Господи, моля, скрий ме!
В този страшен ден!

Но скалата извика „Не мога да те скрия.“
Скалата извика „Аз не мога да те скрия.“
Скалата изкрещя „Аз няма да те скрия, човече!“
В този страшен ден!

И тръгнах към реката, а тя бе кървава.
И се затичах към морето, но и то бе кърваво.
Затичах се към морето, а то бе кърваво!
В този страшен ден!

И аз тичах до реката, а тя вреше.
Тичах до морето, а то вреше.
Морето вреше!
В този страшен ден!
И аз дойдох при Господ – „Моля те, скрий ме Господи!
Нима не виждаш, че се моля?
Виж тук долу, Господи, аз се моля!“

Но Бог каза „Върви при дявола!
Господ каза „Върви при дявола!“
Той каза „Върви при дявола!“
В този страшен ден!
И аз отидох при дявола, а той ме чакаше,
Тичах, за да стигна до дявола, а той ме чакаше.
Тичах, а той чакаше!
В този страшен ден.

И извиках Сила!!!
Сила!!!
Тук долу!!!
Нека има сила!!!

О, да! Да! Да!

И аз тичах до реката, а тя вреше.
Тичах до морето и то вреше.
Морето вреше!
В този страшен ден!

„Дете той каза, къде беше ти,
когато трябваше да се молиш?“
„Господи, казах му, Господи, Господи чуй ме, сега аз се моля.
Чуй молитвите ми, Господи!
Чуй ме, аз се моля, Господи!
В този страшен ден!

„Грешнико, ти трябва да се молиш!
Трябва да се молиш, грешнико.
Моли се!“
В този ден!
Изкрещях
Сила!!!

Нека има сила!!!
Нека има сила!!!
Нима не знаеш, че се нуждая от теб, Господи!
Нима не знаеш, че се нуждая от теб, Господи!
Нима не знаеш, че се нуждая от теб, Господи!
Нека има сила!

Нина Симон

––––––––––––––

„Едип. Празникът на ослепяването.“
Сценичен вариант, постановка и режисура – Руслан Кудашов
Сценография и кукли – Андрей Запорожский
Музикална среда – Владимир Бичковский
Пластични етюди – Мария Димитрова

Продукция на Куклените театри в Пловдив, Стара Загора и Бургас

Comments
4 Responses to “Sinner Man”
  1. morrt казва:

    Страхотно въздействие. Благодаря!

  2. Иванов казва:

    Убийствено парче!Уникално се вписва в постановкат, сякаш специално за там е мислено.

  3. astilar казва:

    morrt, само ретранслирам. И в случая ролята ми за въздействието е нищожна. Радвам се, че си го усетил и също ти благодаря!
    Иванов, чудесна фамилия Ви се е паднала🙂 Според мен парчето не е мислено за постановката, а тя е мислена по него. Нищо не разбирам от постановки, но след тази си мисля, че Боговете сигурно са полудели.🙂 Поздрави!

Вашият коментар

