Усмихнати кестени


Есенни, весели животинки от кестени.🙂

Споделям ги, за да повиша самочувствието на неуверените майки. Потвърждавам, че сглобяването на животинките е забавно за детето и това, което ще видите след малко е животното, видяно през очите на детето.

Основен заподозрян и главен виновник за идеята е Крокотак. За разлика от нея, обаче, ние използвахме клечки за зъби, шило за пробиване, отверка за по-широки дупки в кестените, лепило С200 за очите, клещи-секач, корда  и разни други материали, които ще опиша в коментарите към снимките. Важно уточнение е, че дъщеря ми е на почти четири години и поне от две си играе около и инструментите, с които „работя“, т.е. свикнала е с тях и може да играе без да се наранява.

След веселото събиране и многократно зададения от Кремена въпрос: „Мамо, кога ще правим животни от кестени?“, дойде и моментът на настояването и съответния отговор от моя страна: „Хайде, сега!“

Voila!

Претърпях лека „трудова злополука“, докато пробивах кестените.🙂 Когато преминат пулсациите в палеца на лявата ми ръка, ще се включа в конкурса. Кремена има страхотна идея за чудовище, но очевидно ще трябва да го снима някой, защото моите снимки са…

Поздрави!

Comments
18 Responses to “Усмихнати кестени”
  1. nousha казва:

    Страхотни са! Чудесни и възхитителни идеи и изпълнение, браво!

  2. Графът казва:

    Правихме някога, ама сме на светлинни години от вас (и от Кремена, по-специално)!🙂

  3. Mari-ana казва:

    Двоумях се кой ми е и на мен фаворит – гъсеницата или зайо.😉 Зайо печели заради готините уши.🙂
    Страхотни сте и двете! Поздравления за творбите!😀
    Целувки за две принцеси!

  4. Svetlina казва:

    Аз гласувам за Бухала🙂

  5. Ани казва:

    На мен еленчето ми харесва най-много! А ако трябва да дам на някого награда за блог на годината, това ще са крокотаците. Прекрасни са!!!:-)

  6. Жени казва:

    Определено кенгуруто- всичко що е австралийско води в моята класация. Пък и малко кенгурче има🙂 Чудни сте!
    Отдавна не съм майсторила нищо- и пластелина ми стои неизползван от много време, и още не съм намерила време да измайсторя някой робот като тези на Ани и Мишел.
    Може обаче да помисля за кестените- тук така или иначе са навсякъде🙂

  7. astilar казва:

    Благодаря на всички за милите думи!🙂
    Ани, съгласна съм за крокотаците! Обаче ти все така си оставаш главен „виновник“, за да попадна в страницата на Крокотак.😉

  8. deni4ero казва:

    разгледах ги едно по едно – невероятни са! Брау!

  9. Момичета, момичета … Като се има превид, че и двете сте младички – ще ми върнете надеждата🙂

    Животинките са страхотни. Кажи на Кремена да ти целуне палеца и ще ти мине веднага.:)

  10. astilar казва:

    Георги (наборе), това с младичките е автокомплимент.😀 Да, надежда има, но без вяра и любов не ще да броди сама по света.🙂
    Е, как си мислиш ти, че не е целунала палеца ми? Той е най-нацелувания палец във вселената през последните два дни. Веднага ми минава болката🙂 , но се връща после пак, защото палецът е алчен за целувки.😀

  11. Егати работата, това си е доста внушително постижение! Не само самите творби, а и художественото оформление за снимките и коментарите – няма място за скромничене…:)
    Хм, чак сериозно се замислих дали да се хванем нашата банда и да опитаме да ви бием в страхотния крокотакски конкурс…

  12. вили казва:

    Браво! Представили сте сте като истински майстори! Чудесни са всичките!😉

  13. astilar казва:

    Меми, хич не го мисли! Направо запрятайте ръкави! Точно такава ми беше идеята, когато публикувах връзката към конкурса.😀

  14. vilford казва:

    🙂

    Ние засега сме събрали изходния материал и издирвам шило. Обаче подозирам, че като краен резултат ще има повече наранени пръсти, отколкото сглобени животни. хихи!

  15. Ето веднага нашата реплика:

    http://mamamemi.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=7120

    Е, на кулинарния крокотакски фронт е – не, че там съм по-добра, просто повече ме влече…:)))

  16. astilar казва:

    vilford, просто слагай кестените върху дъска преди да ги дупчиш (от горчив опит го казвам)😀
    Меми, страхотно! Чудесно е, че Крокотак дава поле за изява на много фронтове!🙂 (това в блога ти не е филтър за защита от спам, а месомелачка :P)

  17. КРОКОТАК казва:

    astilar, ти си първият ни участник в конкурса(може би, защото нямаме награда:)
    http://krokotak.com/2009/09/снимай-своето-чудовище/ Всичките неща са много хубави, поздрави дъщеря си за това, което е направила и от нас!

  18. astilar казва:

    Е, Крокотак, не ми се вярва това да е причината.

Вашият коментар

