Статуи


Докато съм на тази вълна (и смело удържам напора на следващата🙂 ) се възползвам да ви представя две статуи.

100_2153

Според Кремена това съм аз.🙂 Гледам я от няколко месеца, подробно я разглеждам, но не мога да открия никаква прилика. Пробвах и да разпитвам, току виж чуя по какво точно приличам на статуята. Безуспешно.

Малко по-нагоре по същата улица има още една статуя. Обикновено, когато се прибираме към къщи минаваме покрай нея и задължително оставаме поне 15 минути, за да поиграе Кремена с любимата си…

100_2150

С любимата си какво? Не, този път не е майка.😀

Още за камъните съм писала преди година. Вероятно след година ще пиша пак.🙂

Comments
5 Responses to “Статуи”
  1. вили казва:

    Не виждаш прилика със статуята, но сигурно има. Малко си гледала. Още трябва…. А може Креми да я оприличава на теб, защото няма нищо общо статуята с теб самата.😉
    А другата статуя ми прилича на столче🙂

  2. deni4ero казва:

    аз пък си мисля, че, когато си се правила на маймуна, за да я развеселиш, точно така си изглеждала:mrgreen: :D:

  3. astilar казва:

    Вили, може би ще се окажеш права, че малко съм гледала статуята. След като я снимах и мога да я погледна, винаги щом се сетя за нея…, ми се струва, че разбирам какво има предвид детето.🙂
    Деничеро, не. Обаче може да публикувам една снимка от подобен момент.🙂

  4. deni4ero казва:

    сним-ка, сним-ка, сним-ка …

  5. …с любимата си топка!
    А иначе: сним-ка, сним-ка, сним-ка!

Вашият коментар

