Always look on the bright side of life


В петък Дачи ми изпрати връзка към последната й публикация придружена с усмивка и две думи само: „До утре“. Приех лично подсещането „Не забравяй…“ и освен, че се разсмях, се сетих за любима песен. Съвсем умишлено не отговорих веднага, но песента продължи да звучи в ума ми, докато пътувах към Сопот. Пеех я вече на глас, докато се връщах следобед към Стара Загора. Днес продължавам да си подсвирквам рефрена и да се усмихвам. Не, съвсем не е трудно… да се усмихваш, докато си подсвирваш с уста имам предвид.😀

Не знам как ще ви се отрази хумора на Монти Пайтън („Животът на Браян“ е един от любимите ми филми), поради което публикувам връзка не към оригиналния клип, а към версия с текста. Надявам се да се включите в изпълнението.🙂

Тези, които следят блога на Дачи, вероятно се досещат какво сме правили в събота в Сопот. На останалите мога да кажа само, че не сме брали гъби,🙂😉 както и че скоро ще разкажа с думи, снимки и усмивки за срещата ни.

Comments
14 Responses to “Always look on the bright side of life”
  1. deni4ero казва:

    язък за гъбите, голем пропуск!

  2. Mari-ana казва:

    😀😀😀 Ти пък, Дени! Да си растат колкото искат гъбите. Това, което е правила Рали в събота (а аз предишната) е несравнимо с много неща от живота!😀
    Чакам с търпение, Рали.😉 Обаче, ако на третия ден няма, ще започна да мрънкам.😛😛😛
    Мерсииииииии за поздрава!😀😀😀

  3. astilar казва:

    Деничеро, стига де и без това не мога да спра да се смея от два дни!
    Мариана, а нееее, това, което си правила ти предишната събота го направи Марин. Аз правих друго.😛 Най-рано във вторник мисля да съм готова с разказа.

  4. Mari-ana казва:

    Малииииииииии Започна се!😀😀😀
    Фук-фук, фук-фук.😛

  5. astilar казва:

    Винаги гледай към светлата страна на живота. Фиу, фиу, фиу, фи, фи фи, фиу.😀

  6. Вижте какво, вече стана много криминално, че и нищо неподозиращия Марин замесихте… Протестирам и искам повече яснота и прозрачност!

  7. deni4ero казва:

    Вожде, ще имаш да взимаш, че брането на гъби няма нищо общо … Аз съм брала не един и два пъти и знам … голямо кискане пада😛
    Меми, споко, всичко е в реда на криминаната случка, а Марин е толкова подозиращ, че идея си няма🙂

  8. deni4ero казва:

    Ас, пожелавам ти да се смееш до края на живота си и след това🙂

  9. astilar казва:

    Хахахах, Меми, ти какво разправяше за вълната, дето си я хванала в края на лятото?

  10. Жени казва:

    Готино е да си част от подозиращите, но и не-докрай-знаещите. Със сигурност обаче съм от чакащите😉

  11. А аз съм вече от ядосаните!

  12. vilford казва:

    Значи си минала на „светлата“ страна. Тогава „Нека силата да бъде с теб!“. Или поне „Нека вятърът да свири в главата ти!“.
    Хм, и това не беше… А, сетих се: „Нека вятърът бъде насрещен!“ 😛

    Поздрав за новата Покорителка на небесата

  13. deni4ero казва:

    Меми, който е много любопитен, бързо остарява. Или се изгърбва. Не помня.

  14. вили казва:

    Имаше един виц с една песничка: една гъбка, тралала, две гъбки тралала… Не знам защо я направих тази асоциация. 8)
    И аз съм много любопитна ти какво си правила в Сопот, докато някои са покорявали небесата, ветровете и т.н…..

Вашият коментар

