Ъ?


Обичам ждджве, обичам го! Редовно ме разсмива, също толкова редовно ядосва, но сега за смеха да говорим. Започва нов месец, летен при това, нека е слънчев и усмихнат!

Събрах смелост най-сетне да споделя как ме намират и мен в ждджве.

Забавлявах се искрено и от сърце, докато не осъзнах, че най-вероятно някои от търсенията са писани от деца. На въпроса „Какво да сготвя, докато мама я няма?“ (задаван почти егжедневно) не мога да отговоря със смях. Никак не мога да отговоря, дори…, освен с въпрос: „А къде е майка ти, мило?“  Има и други подобни въпроси… „Какво да подаря на мама?“, „Какво харесват майките?“, „Как да играя с мама?“ Тези въпроси ме карат да си задавам въпроси (умишлено повторение) и вероятно да се опитам да бъда поне малко по-отговорна, когато пиша в този блог. Или да бъда, каквато съм… Настръхват ми косите, когато си помисля, че четейки тук, дете би могло да се самовъзпита без инструкции за употреба, които понякога и възрастните не разбират.

Споменах смеха в края на второто изречение. Нека опитаме да се върнем към него, можем нали? Без да забравяме, че децата четат написаното от нас.

И така (въз много са, но ще ме извините, надявам се):

* ждджве – тц, няма да ви издам какво се крие зад туй съгласие (съчетание от съгласни букви) 😆

* рецепти заек – нужна ми е по-подробна информация, за да издам рецепта на заека. Кашля ли, киха ли, температура има ли? То с ориз е лесно…

* как се простира пране? – вадиш го от лихеня и го даваш на кучето…, ама как да си възпиташ кучето да го простре… следващия път питай, та да видиш  кво ще отговоря.

*синестезист – малей, добре, че не съм споменавала още бидекстралния патоанатом, ама ако поразбираш ингилизки чети тук. Ако не разбираш ще ти дам линк към блога на Яна, дето го е споменала в коментар, та да си се разправяш с нея. :mrgreen:

*ne6to da shotvia na barzo – Схотви, схотви… абе, няма ли близо до вас махазин за хотова храна? Какво 6те ми хотви6? По-добре бехай да купи6 не6то. Бла.

*СТА 4 – Амууууууууу, аз мойте явно малко ги глезя, та са стигнали едва до БЕ 2

* фар за форд ескорт пловдив – кхм, кхм, кхм! На фарове да не се обиждаме, ако може, майна. Вече съм ги надживяла, кхм, сега търсим стопове и мигачи, щот жените са мноооого добри шофьори, кхм.

*kose bose – козите ходят боси? козите пият боза? Трудно се превеждат безглаголните изречения… Аааа, сетих се – коза бозае.

*сготви нещо за ядене-игра – Игра, казваш? Кюфтета от кал с райграс, поръсени със ситни камъчета. Но няма да ги ядеш, нали? Само ще играеш с тях. Поздрави!

*ако те кацне пеперуда – Вероятно си заспал и не мърдаш. Щом питаш, жив си все пак.

*къде ми е дневника – Провери ли под леглото? А под гардероба? Ако го няма и зад казанчето на тоалетната – питай сестра си.

*фелини дали – Упс, не знам. Нито фелини дали, а още по-малко дали фелини. Едва ли се познават, всъщност.

*Как бихте се описали с три думи? – Красива, умна, скромна. :mrgreen:

*кога се бере бадем – Мииии, когато узрее вероятно. Тогава се бере и всичкия останал гюрлюк, май.

Comments
9 коментара to “Ъ?”
  1. deni4ero каза:

    едва ли чу тупването ми на пода, но ме изпотъркаля от смях …

  2. вили каза:

    Благодаря ти за прекрасна статия! Тук, в Пловдив се изпотъркаляхме от смях… Утре ще съм цялата в синини, но пък имам Лиотон 1000 гел и леко ще туширам проблема. Аз си мислех, че само при мен влизат откачалки, но и при теб е весело. Ще те навестявам 😉

  3. Mari-ana каза:

    Е, търкалям се от смех и аз. 😆
    Фаворит ми е „как се простира пране“. 😉
    А мен по принцип ме търсят със скучни неща. За първи път снощи ме разсмя едно търсене. Ще трябва да почакам докато събера за цял пост. 🙂

  4. Жени каза:

    😆 ГолЕм смЕх
    Рали, и при мен искат да готвят бързо 😉
    Мари, споко, и моите са скучни 🙂

  5. su каза:

    Хъм,
    до сега не си бях разглеждала статистиката с ключовите думи и за моя изненада нещата клонят основно в две посоки – манджа („колко време се пече негърчето“) и автобиографии („cv нормално“, „нестандартно cv“ и тъ нъ) 🙂
    А за ждджве-то – който не ползва БДС, той не знае…

  6. vilford каза:

    😆

    Да живеят кирилицата, латиницата и всяческите комбинации между тях!!!

    След като прочетох съветите ти за простиране на пране се замислих, дали да не си вземем куче…?
    😉

  7. Steliyan каза:

    ждджве=google 😉 евепехшьихд М№, опс. Елементарно 🙂 Ама верно ли и такива препратки имаш?…

  8. astilar каза:

    Здравейте всички! 🙂
    Оплакващите се от скука да преглеждат статистиките през 3-4 дни преди Пресчо да се заеме с обобщаването им в седмични, месечни и т.н.
    Су, имам запитване и за „негърка на плаж“ 🙂 Само като си представя, какво намират при теб търсещите автобиографии, изпадам във възторжен смях.
    Вилфорд, вземете си куче, но немска овчарка, за да стига по-лесно до високия простор. 😛 Като се замисля, може и булонка, но ще трябва да й слагаш стълбичка. 🙂
    Стелиян, радвам се да те срещна тук. 🙂
    ждджве е на второ място в месечната статистика. Нямам представа, защо човек би търсил подобно нещо. 🙂

    Любими от последните дни са:
    „Няма го, няма и да го има; ако го има, с“
    „гледам лошо“
    „да гласувам в 6 сутринта юли“
    „какво да зготва за утре“

  9. Я кажи за кучето? Как се учи да простира? 😉

Вашият коментар