Муза


Comments
8 Responses to “Муза”
  1. Mari-ana казва:

    Странно е. Човека пее отчаяно, че музата го пренебрегва.🙂 А мен ме зарежда с енергия и ентусиазъм. И зимата точно тази страхотна песен ме вдъхнови, когато и мен музата ме пренебрегваше.😉 Велик е Висоцки! И може да бъде муза!😀

  2. astilar казва:

    Хм, отчаяно ли?
    Изобщо не съм съгласна.

  3. Mari-ana казва:

    Хи хи Може би не отчаяно, но поне търсещо, с лек нюанс на мрънкащо.😉

  4. astilar казва:

    Мари, за ирония чувала ли си? А за само-иронизиране?
    Не случайно Вили ни се смее.😀

  5. Mari-ana казва:

    То, почти всичките му песни са с ирония или самоирония.😛 Обаче, точно тази е сбор и от други неща. И как да няма нотка на отчаяние в текста?!😉 След всичките напъни да вземе, да изплагиатства Пушкин – дето всички го знаят. Милия плагиат – чак ми дожаля за него.:mrgreen:
    П.П. И що само Вили?!😛 Ти не се ли смееш на опитите ни да „анализираме“ тази страхотна песен.😉

  6. su казва:

    Пък мойта първа асоциация беше ей тази:

    (извинявайте, ама не знам как да „имбедвам“ в коментар😦 )

  7. astilar казва:

    😆 su, страхотна асоциация!
    Не разбрах какво не знаеш как, ама това добре се е получило🙂

Вашият коментар

