„Магията на вятъра“ – ден втори


Това е името на първия международен фестивал на изкуствата, който се провежда в Сливен от 1-ви до 5-ти юни 2009.

Вече споменах, че моето присъствие тук по точно това време е по-скоро случайно. Включих се във фестивалното веселие едва на втория ден вечерта. Заведе ме Кремена. Няма грешка.🙂 За ден и половина принцеса Панта бе успяла да раздаде достатъчно поздрави и усмивки, за да може моята поява и среща с много стари познати и приятели гостуващи на фестивала да протече основно под мотото: „Ама, ти ли си майката на това дете!?“ Ахам. Докато се разговарях с хора, които не съм виждала от… не помня колко години, но повече от 5 със сигурност, докато се радвам, че още има какво да си кажем и сякаш вчера сме се разделили, докато си мисля, че за всичко е „виновна“ магията на вятъра (всъщност театъра, но е клише🙂 ), Кремена тича жизнерадостно наоколо, играе с клоуните, асистира на фокустниците, танцува с куклите от „Театър в кашон“ и изобщо не се сеща за мен. Прекрасно! В девет вечерта едва успях да я измъкна от купона. И двете в страхотна еуфория се прибрахме вкъщи, за да продължим разговорите за ненадейно сполетялото ни приказно веселие. Едва успях и да я приспя, естествено. Себе си още по-трудно приспах.🙂

Този разказ щеше да бъде много по-емоционален, ако го бях написала веднага. Не го направих, защото се отнесох в мисли за моето щастливо детство, както и за годините около 1996 – 1999 г., когато месец юни си беше традиционно фестивален за мен.

Спектакълът, който гледах в ден втори беше „Както Ви харесва“ на ДКТ – Бургас. Куклен спектакъл за възрастни. Радвам се, че имах възможност да го гледам, защото вече се играе само на фестивали и то предимно извън българия.

Да, пак следва продължение.🙂

Comments
19 Responses to “„Магията на вятъра“ – ден втори”
  1. ow казва:

    Знаех за фестивала, но не и така от 1ва ръка:)… Заразително е. Но май наистина пезиш нещо от историята само засебе си;)… ако е така, нищо лошо в това де:).

  2. све казва:

    За 2ри път се случва коментарът ми да излиза с друго име, не знам как става това, ползва се 1 стар мой акаунт, кто отдавна ми е извън употреба. Както и да е, Светла съм иначе, и предният коментар е мой:).

  3. astilar казва:

    Светле, нищо не пазя, просто не ми е дошла „муза“, за да го разкажа.🙂

  4. све казва:

    Ааа, добре тогава:). А музата – аз търпение имам…

  5. Mari-ana казва:

    Радвам се, че двете сте попаднали във вихъра на „Магията“ и си прекарвате чудесно!🙂
    Ти само не спирай да пишеш и да ни разказваш. Моляяя!!!😛

  6. astilar казва:

    Май и да искам не мога да се спра, Мари.🙂 Кратък разказ за ден трети е вече написан и нагласен по часовник за утре следобед.
    Вълнуващия четвърти ден в момента го разказвам наум.🙂 Е, почти.😉

  7. deni4ero казва:

    те тия работи на ум са най-вълнуващи и къдрави …

  8. astilar казва:

    Е, почти, почти.😉

  9. вили казва:

    Аз не съм чувала за този фестивал или съм забравила?😉 Наслаждавай се на момента и разказвай, разказвай, а ние ще слушаме….

  10. astilar казва:

    Вили, ами първи, пише го в първото изречение😀 И аз не бях чувала, ама на, даже го видях.

  11. све казва:

    Е браво на мен *срам x2*… ами с кой ли фестивал тогава се обърках аз? Не е с морските, но нямам идея с кой друг. А „1ви“ го разбрах по съвсем различен начин:).

  12. вили казва:

    Леле и аз се срамувам. Как не видях думата първи….😳

  13. Павка казва:

    Как приказно го описваш,Астилар! …И чакам следващите дни…

  14. astilar казва:

    Све, Вили, моля не се срамувайте, че и аз започвам да се срамувам.🙂
    Павка, благодаря!🙂

  15. све казва:

    😀😀

  16. deni4ero казва:

    еййй, голям срам се вихри тука …

  17. све казва:

    @Deni4ero: Не питай :D…

  18. astilar казва:

    Като ви виждам усмивките се радвам! И даже спирам да се срамувам.😀

Вашият коментар

