Харесвам да харесвам!


Приех любезната покана на Сати и дори се мотах по-малко от обичайното.
Споделям неизчерпателен и доста хаотичен списък на нещата, които са правили и/ или правят живота ми по приятен и смислен. Не мога да ги подредя и това ми харесва.
Животът е структура, която динамично се променя, за това го харесвам.
Дъщеря ми расте всеки ден. Харесва ми да се уча от нея.
Приятелите. Имам четирима, в които мога да се закълна. Другите идват, отиват си, връщат се, отново заминават. Всеки оставя някаква следа. Да, това ми харесва.
Текстовете, които чета от начало до край. Тук включвам книгите и прочетеното в интернет. Харесвам текстовете, които препрочитам.
Пътищата, които, в буквален и преносен смисъл, се изправят пред погледа ми и ме примамват, за да поема по тях. Харесвам случайните хрумвания, спонтанните пътувания, неочакваните приключения.
Тетрадките, в които съм започнала да пиша, когато съм била дете. Разнасям ги след мен от години (знам, че се повтарям). Чета от тях, смея се, плача, изненадвам се. Харесва ми, че съм запазила късчета спомени.
Да не се взимам на сериозно. Да се само-иронизирам. Да се смея. Харесва ми.
Небето с прилежащите му облаци или облаците с прилежащото им небе. Малко завиждам на птиците. Харесва ми.
Старозагорския зоопарк в делнични дни. Оркестърът на пауните, солото на петлите. Страхотно! Неповторима музика. Харесвам.
Морето и вятърът, неразделни другари. Зоват ме вече и се надявам скоро да откликна и да ги прегръщам ли прегръщам. Харесвам ги и ако съм край тях за по-малко от месец, трудно преживявам следващата зима, макар и да харесвам също пухкав, чист, бял сняг.

Това е май всичко, за което се сещам и остава да предам щафетата. Ще поканя хора, чиито блогове харесвам и чиито публикации препрочитам.  (Пропускам, онези, за които вече със сигурност знам, че са поканени. Но от последната ми „обиколка“ из любимите блогове, минаха няколко дни, така че може да повторя покана към някого.)
Харесвам да харесвам (по реда в блогрола ми):  Силвия ТомоваДеси Бошнакова, Нуша, Георги Фурнаджиев, Графът, Меми и Ели

На всички, които си помислиха вече: „Ох, пак ли?“ искам да кажа, че всъщност за хубавите неща се пише много лесно, а да се чете за тях е приятно. В този смисъл, темата не е никакво предизвикателство, а просто приятен начин да си починеш и да се усмихнеш.

Comments
9 Responses to “Харесвам да харесвам!”
  1. вили казва:

    😆 😆 Хубави са тези игри заради това, че понякога научаваме нещо ново за другия или затвърждаваме нашето убеждение за него. 😉

  2. nousha казва:

    Благодаря ти🙂 Аз писах вече по въпроса, май още се мотае сред последните постове.

  3. morrt казва:

    „…всъщност за хубавите неща се пише много лесно, а да се чете за тях е приятно.“

    Много хубаво казано.

  4. astilar казва:

    Вили нищо ново не съм казала, но ти следиш блога отдавна и затова знаеш за нещата, които харесвам. Доста се чудех, дали тази публикация да не се състои само от връзки към старите, но се отказах.
    Нуше, имах и аз едно такова чувство…🙂
    morrt, това е простичко казано, а простичките неща са често и хубави.🙂 Благодаря!

  5. светла казва:

    Не ми е ясно как не видях веднага в рийдъра, та чак днес… срам… А сега да ти напомня какво ми каза: „запитвам се дали мога да кажа нещо ново по темата, и като си отговоря „Не“, запретвам ръкави“. Е, успяла си обаче:):).

    Изобщо, уж нещата, които радват хората, са горе-долу едни и същи, а всъщност излиза, че съвсем не е така. А и когато има съвпадения, те се описват по толкова различен начин, че нищо не се губи.

  6. А какъв е смисъла на цялата работа. В смисъл, един вид, така де … какво се иска, че някои не следим игрите?

  7. astilar казва:

    Светле, благодаря ти!🙂
    Георги, иска се да разкажеш за нещата, които ти харесват и правят живота или поне ежедневието по-приятни.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] време Ралица поиска от мен да се ключа в игра, в която хората пишат неща които ив харесват и които […]

  2. […] да допълня списъците, които вече съм започнала тук и там. Поканата за играта на Бу, в която ме включи Яна е […]



Вашият коментар

