Повелителката на козлетата


100_1918

Comments
13 Responses to “Повелителката на козлетата”
  1. keklanka казва:

    Хи-хи и ние тъкмо от козичките се връщаме, ама от шуменския еквивалент, обаче тук е твърде пресилено да му се казва зоопарк🙂

  2. astilar казва:

    Старозагорския си го виждала, предполагам? Любимото ми място в града.🙂

  3. keklanka казва:

    Виждала съм го на годините на Кремена всъщност и имам спомени от него.. все си мислех,че е било друго място, но не е.. помня и някакви шантави люлки. Родителите ми ме бяха завели на лекар в Стара Загора, защото майка ми намери един кокал излишен пъкълнал на коляното ми, та за инфо. Кокалът си седи още, явно не ми пречи…. но аз бях много щастлива и в детската градина се хвалех,че аз разбирате ли имам кокал и за това са ме завели в зоопарка.. гледай ти в какъв размисъл ме хвърли… споменииии.. интересно защо на дърти години не съм го посетила.. едно лято преди около 5-6 години цели две седмици бях в Стара Загора.. ама сестрата беше полицайко и от де да намери време на ме заведе… дори на аязмото не съм била, само съм чувала за него🙂

  4. Mari-ana казва:

    Много целувки и топла прегръдка за малката, сладка Повелителка на козлетата!🙂

  5. вили казва:

    Повелителка на козлетата! Звучи ми като пазителка. И как мило я гледат. Ама тя май им говори нещо сладко😀

  6. astilar казва:

    Вили, по-скоро държи в ръцете си нещо солено.🙂 Успяхме да го спасим, де.

  7. todorppavlov казва:

    От кога са почнали да ги пускат навън?! Това сме го пропуснали

  8. astilar казва:

    Здравейте, Тодор Павлов!🙂 Не ги пускат. Тези, чиито размер позволява, сами се промушват през оградата в дните, когато няма много посетители. Миналата година се страхувах малко от тях („повелителката“ също), но и двете свикнахме. Козлетата са дружелюбни и никак не са глупави.🙂

  9. светла казва:

    „Тези, чито размер позволява“ – хахаха… децата, като имат предимства, си ги използват… но най-вече за хубави неща, за разлика от много възрастни. Чудесна е снимката:)!!

  10. astilar казва:

    Налага се да внеса малка поправка – козлетата излизат и в дните, когато има много хора. Днес (неделя) имаше повече козлета извън, отколкото зад оградата.🙂
    Светле, така си е!🙂

  11. светла казва:

    А пък ти ме подсещаш, че много, много хубаво би било, ако и хората можем така – повече да сме извън, отколкото зад оградата. Най-вече оная, дето сами си я строим, по всякви причини, кто ни се струват важни. Извинявай, малко друга тема се получи🙂.

  12. astilar казва:

    Светле, няма за какво да се извиняваш. Много добра си е темата, също доста обширна и пълна с противоречиви мнения…, та нищо чудно да се върна към нея.🙂

  13. светла казва:

    О, добре ще бъде!! „Ще проверявам“, както се вика; ама не че те притискам, нали, а наистина ще ми е интересно:).
    Съжалявам за забавянето, последно не мога да влизам много в нета (затова и повече си мълча); не е за постояно обаче:).

Вашият коментар

