Сбогом, момичета


Сбогом, момичета. Много ми беше приятно да се запознаем. Опитах да кОпам, да мета на терасата, нЕкво обзавеждане за любимия ми Граф предложих. Приятно ми беше, както май вече споменах. Сега си отивам с малко усмивка и с много тъга. С някои от вас ще продължим да си говорим, както и преди… с други няма.

Затварям вратата на терасата. Плътно. Е, отдавна се каня, но сега задуха силният вятър на безсърдечността и отвя семената на усмивката ми. Камъните в сърцето ми натежаха. Отново заваля онзи проливен дъжд, който ме кара да танцувам между капките му.

Доброто и красивото ще спасят света и хич не ви питам, дали сте съгласни. Точка.

Да виждаш по-далеч от носа си е прекрасно. Пак точка.

Твоите и моите проблеми са несъпоставими. Две точки.

Не омаловажавам твоите, но. Три точки.

Опитай да бъдеш човек. Никак не е трудно.

Comments
26 Responses to “Сбогом, момичета”
  1. Рос казва:

    Люто ми звучи това… а предпочитам шоколад. Но май не ме питаш. Точка.

  2. astilar казва:

    Рос, Индра твърди, че има лют шоколад на Линдт.

  3. vilford казва:

    И не само го има този шоколад, но е и дегустиран. Преди първия опит се бях заредила с чаши вода и кубчера лед за гасене на пожар в устата, но се оказа, че лютивината е колкото да те подсеща да си отпиеш от питието.

    Питай ме сега как тръгнахме от шоколад и пак до алкохола стигнахме…😀

  4. astilar казва:

    Вилфорд, какво питие му подхожда на този шоколад? Мисля да го дегустирам. На снимката, която е публикувала Мариана пише, че е натурален, т.е. не е от тези, към които съм алергична.
    Бира, едва ли му подхожда?😉 (последният въпрос е също за проверка на определението дадено в един речник :mrgreen:)

  5. vilford казва:

    Виски, драгоценна моя, виски!

    А шоколада е натурален и то доста. Линдт слагат такива количества какао в натуралните, че направо се чудя как въобще има нещо друго в тях.🙂

  6. astilar казва:

    Хм, потвърди неизказаните ми предположения.🙂
    Виски, бррр, ама ще се жертвам в името на лютия шоколад.🙂

  7. deni4ero казва:

    добре, деееее … може ли да окепазявате така хубавия шоколад?

  8. astilar казва:

    Хи, хи, Вилфорд, сега остава да ми кажеш, от къде ги взимаш тез вълшебни речници?:mrgreen:

  9. vilford казва:

    Най-добрият съставител на речници е практиката.

    (и се роди нова крилата фраза…)😀

  10. Рос казва:

    О, като всеизвестен любител на всичко що е шоколад, и този отдавна е пробван. Но е малко като… шампоан с балсам 2 в 1-нито е шоколад, нито люта чушка. Иначе „затварянето на вратата“ ми прозвуча люто, та затуй…

  11. deni4ero казва:

    въпросът, драги ми, астиларенко, е как точно се казва Дъ Речникът? Щото, чини ми, изплзвате един и същ с драгата Вилфорд🙂

  12. Mari-ana казва:

    Ама ние всички го използваме тоя речник, Дени.😀 И ти също. Още си няма име, ама ще му измислим.😉

  13. astilar казва:

    На мен името Дъ Речникът си ми харесва.😛

  14. Mari-ana казва:

    И на мен.😛 И може да започнем да го попълваме.
    Например – срещу израза „инженер с чувство за хумор“ пише… Да видим дали ще се появи.😉

  15. deni4ero казва:

    я, да го повикам – виииииииииииииииииилфоооооооооооооооооооорд? Тук има фоооормулиииииии … и колела за пренасянееееееее … и виски за тебе ,споко … то инженерства ли се без виски?!!!

  16. Муниконтин казва:

    И кво? Пак купонясвате без мен, а?😀 Де го шоколада? Опапахте ли го?😀

  17. astilar казва:

    А, шегуваш се ти с колелата за пренасяне, ама… като реши Кремена, че иска да излизаме с кАлелото, косата ми се накъдря и изрусява мигновено.:mrgreen: Щото, освен, че го нося по стълбите, по улиците през цялото време го и бутам пустото кАлело със семнайсе кила пеещ с пълен глас товар.

  18. vilford казва:

    😀
    Кой каза формули?! Искам една и за мен! Моооооляя!!!

    И какво беше другото? Колело? Аз… такова… ще дойда друг път за формулата.

    Пфффииииииуууууууууу😛

  19. alicegotlost казва:

    Гледам го тоя пост от едно време насам, ама като и на мен ми е люто и съм заета със собствените си камъни, мноо ми е трудно да казвам каквото и да е, особено позитивно. Обаче недей говори за затваряне на тераси, а :((?… Понякога се питам, защо ония, дето ти се ще да млъкнат, хич за никакво затваряне на тераси не говорят; но виж, другите, дето е доста важно да ги има в противовес на 1вите, често са готови да го направят…

  20. astilar казва:

    Сати, всичко е ОК!🙂

  21. alicegotlost казва:

    :))

  22. su казва:

    Че какво му е на затварянето на вратите?🙂 Дето има една дума (ако перефразираме Пипи), за да отвориш една врата, преди това трябва да си я затворил!

    А бирата върви с всеки тип шоколад. Точка.🙂

    Привет на компанията, удивителна :)))

  23. deni4ero казва:

    ей, тва е моя човек – бирата си върви с всеки шоколад!

  24. Не! – на количка с Малка досада, седнала в Голямата досада, плюс колело, закачено на дръжките на количката по баир нагоре!

    Да! – на шоколад, бира, шоколад с бира, шоколад без бира и музиката да не спира (три удивителни)

    Не! – на затворени врати (посочващ заканително пръст)

    Да! – на летни вечерни разходки – това офтопик, но за симетрия, пък и сезона е открит🙂

  25. astilar казва:

    Да! – на Меминския проблеснал офтопик.😀
    25052009 удивиделни

Вашият коментар

